Sdílej se svými přáteli...

Hubnutí se zimními sporty

Zimní sporty a hubnutí

Venku napadl sníh, tak rozhodně neseďte doma a vyražte třeba na lyže. I při zimních sportech totiž můžete shodit nějaké to kilčo navíc.

Publikováno: 17.1.2013



Před konzultací
−4 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Pokud si myslíte, že se dá intenzivně sportovat a tím i hubnout pouze v létě nebo při aktivitě ve vyhřívané hale, tak jste zcela jistě na omylu. I při zimních sportech se totiž dají shodit přebytečná kila. Zima je pro někoho neoblíbené roční období, avšak v zimě se může provozovat spousta zajímavých aktivit. Vedle cvičení v posilovně je mnohem lepším řešením pohybu jít ven na čerstvý vzduch, vyrazit na běžky, snowboard, zabruslit si na zamrzlém rybníku či vyzkoušet sáňkování.

Vybere se každý

I když sjezové lyžování není zrovna tím nejlepším sportem pro spalování tuků, posilujete při něm alespoň svaly na nohou a také horní část trupu. Jen tak u něj nezhubnete a to z jednoho prostého důvodu. Na výsledky a zlepšení postavy si docela počkáte, při hodinovém lyžování na sjezdovce spálíte pouhých cca 1 600 kJ.

Na podobnou úroveň se řadí také snowboarding, který je o trochu náročnější. I u tohoto sportu tvarujete nejvíce spoční část těla, tj. nohy, hýžďové svaly a břicho. Během hodiny na sjezdovce spálíte okolo 2 000 kJ.

Samozřejmě počet spálených kilojoulů závisí na intenzitě pohybu, zdatnosti a hmotnosti jedince.

Mnohem účinnější je pak běh na lyžích. Ten je se spálenými 3 000 kJ za hodinu nejúčinnější formou zimního sportu a k tomu běžky jsou skvělé na tvarování celé postavy. Při běžkování namáháte ruce, zádové svaly, břišáky, nohy i hýžďové svaly, tedy je to komplexní posilování na téměř veškeré svalové partie.

Zimní brusle

Hned za běžkama jsou zařazeny jako velmi účinný zimní sport i brusle. Za hodinu poctivého bruslení spálíte až 2 800 kJ. Namáháte při něm nejvíce stehna, hýždě a břišní svaly. Asi nejvíce účinným je pak lední hokej, při kterém je tempo bruslení mnohdy o dost rychlejší, než u klasického rekreačního ježdění na bruslích. Hokej je proto pro trénované a odolné jedince, kteří se nebojí karambolů a umí perfektně bruslit.

O maličko méně pak spálíte při sáňkování či zimní procházce, avšak zase si v prvním případě užijete spoustu legrace a v tom druhém uvidíte nádhernou zimní přírodu. Vyberte si velký kopec a můžete se dostatečně vyřádit. Při chůzi nejen do kopce se posilují nohy a spálíte třeba až 1 700 kJ. Jako bonus uvidíte krásnou zasněženou krajinu, která Vám především zlepší náladu.

Zimní sporty jsou nejen dobrým odreagováním od sezení u televize, ale také Vás donutí se hýbat a popřípadě i shodit přebývající kila. Tak směle do toho, protože každý pohyb se počítá a má určitě pozitivní vliv na zdraví člověka.

Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život