Sdílej se svými přáteli...

Jak jednoduše hubnout bez diet?

Jak na hubnutí bez diet?

Nebaví Vás to věčné hubnutí za pomoci všelijakých diet? Pak vyzkoušejte osvědčenou radu, díky které lze zhubnout snadno, zdravě a bez diety.

Publikováno: 5.9.2013



Před konzultací
−18 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

„Snídani sněz sám, o oběd se poděl s přítelem a večeři dej nepříteli,“ říká staré české přísloví, které můžeme považovat za návod k hubnutí bez diet. Odborníci na zdravou výživu se shodují, že snídani bychom neměli podceňovat. Je prvním jídlem nového dne, dodá nám energii a nastartuje náš metabolismus.

Pravidelná strava zabraňuje obezitě

Když budete pravidelně a vydatně snídat, nebudete během dopoledne trpět pocitem hladu a lépe se soustředíte na svoje aktivity. Příjem kalorií, minerálů a vitamínů dostane vaše tělo do rovnováhy, ve které vydrží až do oběda. Přiměřeně nasycení budete mít lepší náladu a nesáhnete v práci po tajných sladkých zásobách. Lidé, kteří snídají, jsou méně náchylní k nadváze a obezitě i cukrovce 2. typu, což ve svých studiích potvrzují i mnozí vědci.

Dopřejte si alespoň sklenici džusu

Nepatříte-li mezi ranní ptáčata a ještě v deset hodin sotva vnímáte, co se kolem vás děje, i tak byste si měli pořádnou snídani dopřát. Stačí polovina krajíce chleba namazaného máslem a pokladeného plátkem šunky nebo sýra, jogurt, případně trochu müsli. Nezvládnete-li ráno ani to, zahajte svůj den alespoň sklenicí kvalitního džusu a pak si během dopoledne vychutnejte větší svačinu.

Přeplněný žaludek přináší spánek

Oběd volte spíše lehčí, ideální je salát, maso se zeleninou nebo přílohou nejlépe v podobě brambor nebo rýže či vydatná polévka. Důležité je, abyste se nepřejedli. Jakmile svoji polední porci přeženete, váš mozek se odkrví, protože se všechna krev nahrne do přeplněného žaludku a budete unavení. Přísloví říkající, abyste se o polední jídlo rozdělili s přítelem, je opravdu moudré.

Na velkou večeři zapomeňte

Ještě moudřejší ovšem je přenechat večeři nepříteli. Vydatná večeře po dni, ve kterém jsme jenom občas něco malého sezobli, je bohužel v našich zemích častým nešvarem. Základem štíhlé linie a zdravé výživy je ale pravidelná a vyvážená strava. Příliš kalorická večeře je naším skutečným nepřítelem. Není nic horšího, než velký příděl tuku, cukrů a kalorií těsně před spaním, proto si nechávejte na večeři jenom lehké jídlo. Pokud chodíte spát později, můžete si ji rozdělit i do dvou částí a na tzv. druhou večeři si dát jenom misku zeleninového salátu.

Dobrý pocit z nasycení

Když budete jednoduché zásady zmiňovaného přísloví dodržovat, první výsledky uvidíte již po měsíci. Možná, že se ručička na váze ještě nepohne směrem dolů, ale vy budete mít pocit nasycení a nebude vás přepadat náhlý vlčí hlad spojený s poklesem hladiny krevního cukru. To je první krůček ke správnému hubnutí i bez diet.

Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život