Sdílej se svými přáteli...

Jak o víkendu nepolevit v jídle ani tréninku?

Volné dny přímo vybízí k válení se v peřinách a nic nedělání. Pokud ale během týdne usilovně pracujete na své kondici, víkend by pro vás neměl být výjimkou.

Jak nepodlehnout lenosti a zdravě jíst i sportovat mimo pracovní dny? Čtěte dále…

Publikováno: 26.6.2017



Před konzultací
−9 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Proč si vědomě stát sám sobě v cestě jenom proto, že je víkend, a spolu s ním i čas na nic nedělání? Flámování, ponocování, nebo celodenní válení se v posteli vám snahu zhubnout nijak neulehčí, právě naopak. K tomu nějaké to mlsání, a shozená kila jsou ty tam.

Pokud během pracovních dní poctivě přistupujete ke zdravému stravování a pravidelně do svého denního harmonogramu zařazujete i pohyb, byla by proto škoda ve dnech volna polevit, a dosavadní vynaložené úsilí budovat si štíhlé a pevné tělo zbytečně zhatit.

Jak se udržet v kondici během celého týdne, a přesto si zasloužené volno užít plnými doušky? Inspirujte se našimi tipy.

Ulehávejte do postele v rozumnou dobu

Vyrazit do ulic nebo si zajít posedět s přáteli a dát si skleničku dobrého vína je čas od času zapotřebí. Myslete však na to, že i druhý den je důležité být v kondici bez kocoviny a žaludečních nevolností.

Jděte proto do postele zavčas, tedy ideálně před půlnocí. Právě tehdy je spánek kvalitní, vydatný a dostatečně regenerující.

Ranní ptáče dál doskáče

Povalováním se v posteli do oběda akorát tak mrháte svým drahocenným časem. Své tělo tím navíc dokonale oblbnete. Při hubnutí, a zejména v jeho počátečním období, je pro správné fungování metabolismu pravidelnost obzvlášť důležitá.

Plánujte s předstihem

Je snadné se během pracovních dní držet zaběhnutého režimu. Čas vstávání, obědové pauzy nebo přípravy večeře se většinou nijak zvlášť nemění. Co ale když přijde víkend a s ním i volný režim? Vyváženého jídelníčku a předem nastaveného tréninkového plánu by se změna dotýkat neměla.

I sobotu a neděli mějte předem naplánovanou. Zahrňte do těchto dnů čas na váš oblíbený pohyb a stejně tak i zdravé víkendové menu. Mít pořádek a jasno v tom, jak volné dny strávíte, vám pomůže zbytečně nehřešit.

Nezapomínejte na duchovní rozvoj, čtěte

Využijte volné chvíle k sebevzdělávání se. Motivační knihy o fitness, zdravém životním stylu, či jiném podobném tématu, jsou tou správnou volbou. Nejen, že vám dodají odhodlání nepřestávat na sobě pracovat, ale také vás pobídnou k mnohým sportovním aktivitám.

Sportu zdar

Pokud během týdne chodíte každý den do fitka, cvičíte ty samé cviky a váš trénink je spíše monotónní, víkend je příležitost, jak jej konečně oživit.

Vyrazte na výlet, jděte si zaběhat nebo zaplavat ven, do přírody, nebo se domluvte s kamarády a zajděte si společně zahrát nějaký druh kolektivního sportu. Změna fyzické aktivity váš metabolismus perfektně nakopne, nemluvě o skvělém pocitu, který se posléze dostaví.

Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí ve Světě zdraví jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život