Sdílej se svými přáteli...

Osvojte si 5 jednoduchých pravidel pro snadnější hubnutí

5 jednoduchých pravidel hubnutí

Úspěch nejen v hubnutí je leckdy závislý na úplných maličkostech. Proto Vám přinášíme pět zcela jednoduchých kroků, díky kterým se dá předcházet tloušťce a dokonce i hubnout.

Publikováno: 17.8.2013



Před konzultací
−12 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Že jste se již konečně pustili do redukce nadbytečných kilogramů? To je jenom dobře. Není to ale jen o tom držet přísnou dietu, chce to především změnit celý životní styl. Ono je totiž hezké jíst zdravě a hýbat se, ale pokud málo spíte a málo pijete, efekt je pak velmi malý a jste akorát podráždění a unavení.

1. Sklenice vlažné vody po probuzení

Pitný režim je základ. Zapomeňte ale na studený džus, hned jak vylezete z postele. Tyto reklamní triky vypadají dobře možná tak v televizi, ale v praxi jsou nerealizovatelné. Vyzkoušejte vlažnou vodu s kapkou citronu. Ze začátku se Vám tento nápoj možná nebude líbit, ale pro zrychlení metabolismu a úspěšný start po ránu je to potom opravdová závislost.

Udělejte si sklenici vody, která by měla být odstátá a vlažná, ne teplá a ani ne studená. Přidejte nejlépe čerstvou šťávu z citronu. Po vypití si dejte další nápoj a jídlo až po minimálně 10 minutové pauze. Tímto jednoduchým krokem se Váš metabolismus rozeběhne na plné obrátky a s přibývajícími dny se budete cítit lépe.

2. Zapisování veškerého jídla

Podpora hubnutí může být uskutečněna obyčejnou tužkou a papírem. Jak? Piště si prostě a jednoduše to, co jste za celý den snědli. Počet, množství, jestli jste jídlo dojedli nebo ne. Zapisujte si opravdu všechno, co za celý den zkonzumujete. Srovnávejte to s ostatními dny anebo do toho zapojte kamarády.

Uvidíte, jak se budete předhánět, kdo snědl „lepší jídlo“, kontrolovat, kdo zhřešil a navíc budete mít i přehled, jak pravidelně jíte a jestli jíte dobře. Abyste měli čisté svědomí, budete mít tendenci další den vždy být lepší a tak docílíte nevědomky nejen hubnutí bez diet, ale vypěstujete si i takový přirozený jídelníček na hubnutí.

3. Každé sousto rozkousejte až dvacetkrát

Říká se, že u jídla se nemá mluvit. Ano, není to možná podle etikety, ale kupodivu ten, kdo mluví, ten zkonzumuje jídla mnohem méně. Je to dáno především tím, že jej pořádně rozmělní a rozkouše. Tím pádem jí mnohem pomaleji, tělo má čas, aby si vlastně uvědomilo, kolik jídla již snědlo a dá znamení, že je již nasyceno. Takto zkonzumujeme mnohem méně jídla a přesto netrpíme hlady.

Nemusíte ale u jídla povídat, zkuste každé sousto rozkousat až dvacetkrát. Počítejte to a nezapomínejte na pitný režim. Sami uvidíte, o kolik jídla méně zkonzumujete a to se samozřejmě pak projeví i na váze. Hltání je přesný opak a můžeme si tak leda uškodit.

4. Raději pěšky, než autem/busem

Máte-li možnost, nepoužívejte autobusy nebo automobil. Choďte pěšky. Chůze a hubnutí jsou úzce spojeny. Je to nejpřirozenější pohyb a také je jedním z nejefektivnějších cvičení vůbec. Zapojujete mnoho svalů, které jdou i dále rozvíjet například holemi. Rychlá chůze s holemi, neboli nordic walking je oblíbenou činností nejen starších lidí. Spálíte více kalorií, zapojíte více svalů a ušetříte své nohy a kolena obrovské zátěže.

Zkuste chodit nakupovat pěšky, choďte do práce po svých nebo použijte kolo. Zredukujete tak nejen rychleji nadbytečné kilogramy, ale hlavně rozdíl poznáte i ve vlastní fyzičce a je to účinná prevence před řadou civilizačních onemocnění.

5. Choďte dříve spát

Spánek je velmi důležitý a neměli bychom ho zanedbávat. Pravidelný odpočinek je třeba pro fyzickou i psychickou relaxaci našeho těla. Kvalitní spánek totiž ovlivňuje výkonnost, ale i energičnost těla a celkovou náladu. Pokud budeme nevyspalí, logicky potřebuje tělo více energie. A kde ji bude hledat? V jídle.

Nedostatek spánku pak nehrozí jen obezitou a tloušťkou, ale jde i o další s tím spojené zdravotní problémy. Počínaje migrénami, konče špatnou náladou a stresem. A přitom stačí chodit spát brzy. Spěte alespoň 7 hodin, choďte raději dřív, než pozdě a naučte se chodit ve stejný čas.

Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život