Sdílej se svými přáteli...

Postelové cviky – ideální start do nového dne

krátké ranní protažení pozitivně ovlivní váš celý den

Začněte den aktivně, a to ideálně ihned po probuzení.

Vyzkoušejte některé postelové cviky, které vaše tělo příjemně protáhnou, prokrví a rovnoměrně posílí.

Publikováno: 13.3.2017



Před konzultací
−12 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Většina z nás má problém vylézt ráno z postele, natož se přinutit k jakékoli sportovní aktivitě během dne. Přitom pro dlouhodobé udržení tělesného i duševního zdraví stačí cvičit pouhých pár minut, zato pravidelně.

Pro vás, pro lenochy, máme jednoduché řešení. Zpříjemněte si ranní stávání a vykročte do nového dne s lepším pocitem, který sami ze sebe můžete mít. Pár cviků provedených v posteli k tomu zaručeně dopomůže.

Jak takový strečink v peřinách vypadá?

Poloviční svíčka

Začít můžete poloviční svíčkou, kterou mnozí z vás pravděpodobně znají, například z jógy.

  1. Lehněte si na záda a nohy opřete o zeď. Spodní část těla by měla spolu s trupem tvořit pravý úhel.
  2. Břicho vtáhněte dovnitř, jako by jste jej chtěli přilepit k páteři.
  3. V této poloze vydržte alespoň minutu.

Prkno

Co takhle vyzkoušet prkno neboli plank? Na nestabilní a nezpevněné matraci získá tento obyčejný cvik zcela nový rozměr. Vaše břišní svalstvo vás o tom dozajista přesvědčí.

  1. Jedná se o klasický vzpor, přičemž váhu přenesete na předloktí.
  2. Lokty mějte pod rameny, o matraci se opírejte prsty u nohou.
  3. V zádech se neprohýbejte a hýždě držte spolu s trupem v jedné rovině.
  4. Dýchejte zhluboka a vydržte v této pozici alespoň minutu.

Sedy lehy

Kdo by neznal sedy lehy. Jde o skvělý cvik, při kterém zapojujete břišní svalstvo.

  1. Výchozí pozicí je leh na zádech.
  2. S rovnými zády se pokuste posadit, nohy držte natažené po celou dobu na matraci.
  3. Leh a sed zopakujte alespoň 10x.
  4. Nezapomeňte pravidelně dýchat. S výdechem se posaďte, s nádechem položte zpět.

Kolébka

Věnujte čas i sedacím partiím, které, řekněme si upřímně, vypadají lépe, když jsou zpevněné. Nemusíte je však posilovat izolovaně. Vyzkoušejte pozici kolébky, při které současně posílíte svaly kolem páteře a lopatek.

  1. Lehněte si na břicho a s výdechem vytáhněte obě paže vpřed.
  2. Zároveň se pokuste vytáhnout i nohy co nejvýše ke stropu.
  3. Hlavu mírně nadzvedněte.
  4. V pozici vydržte alespoň 30 sekund.

Závěrečné protažení

Jako po každém cvičení, i v tomto případě se na závěr pořádně protáhněte.

  1. Lehněte si opět na záda.
  2. Ruce vzpažte za hlavu, nohy napněte.
  3. Všechny čtyři končetiny natáhněte, jak nejvíce v danou chvíli zvládnete.
  4. Poté je uvolněte a celý cvik 10x zopakujte.

Věříme, že si cvičení užijete a po čase se stane vaší každodenní rutinou. Nastartujte den tím nejlepším způsobem!

Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život