Sdílej se svými přáteli...

Rady, jak zhubnout po porodu

Rady, jak zhubnout po porodu

Vůbec se nemusíte bát nabraných kilogramů během těhotenství. Kolotoč kolem miminka a samotné kojení zapříčiní pozvolný úbytek na váze. A pokud se Vám i tak nedaří zhubnout, je tu několik rad, jak se opět vrátit na svou původní hmotnost.

Publikováno: 11.7.2013



Před konzultací
−11 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Vysněné miminko je na světě a těšíte se, jak nabyté kilogramy opět shodíte. A jak často slyšíme z médií, některým celebritám se to daří během dvou měsíců. Uvědomme si, že ne každý má možnost diety a cvičení či profesionální pomoci jako hollywoodské hvězdy a tak je třeba zvolit pro nás vhodné tempo.

Nic drastického!

Dítě se narodilo a Vy ihned přemýšlíte, jak nasadíte krutou dietu a začnete z těla odstraňovat nevzhledné tukové polštáře? Těhotenství bylo pro tělo velmi náročné, ale i období po porodu určité nároky vyžaduje. Hubnutí po porodu by nemělo být drastické. Měla by to být vhodně nastavená strava zkombinovaná se cvičením, protože přísná dieta po porodu může ohrozit zdraví matky či dokonce dítěte.

Zní to hrozivě, ale uvědomme si, že matka po porodu ještě dlouhou dobu kojí. A samotné kojení a hubnutí je velmi náročná souhra. Miminko z mateřského mléka potřebuje kvalitní vitaminy a minerály a to vyžaduje i kvalitní a poctivou stravu maminky. Právě proto by měla být strava pří kojení tomu přizpůsobená.

Strava a cvičení

Těhotenství trvalo 9 měsíců. Nemůžete tedy čekat, že nabrané kilogramy ihned shodíte. Je proto si výrazně upravit jídelníček a zapojit cvičení. Úprava jídelníčku spočívá především ve vhodné kombinaci kvalitních jídel s bohatým zdrojem živin. Rozhodně se neuchylujte na nějakou přísnou dietu, kde například konzumujete jen ovocné šťávy. Měli bychom se zaměřit na pestrou stravu, kde kombinujeme maso, zeleninu, ovoce, mléčné výrobky, ale třeba i přírodní doplňky stravy určené pro kojící maminky. Určitě omezíme bílý rafinovaný cukr v jakékoliv podobě, jako jsou sladkosti, cukrovinky, ale i slazené nápoje nebo bílé pečivo.

Spolu s vhodnou stravou je nutné připojit i cvičení. Vytížená maminka však nenachází leckdy čas. Přitom není třeba věnovat cvičení příliš času. Stačí si najít 15 minut na pravidelné protažení nebo vhodně zkombinovat cvičení s pravidelnou denní aktivitou. Konkrétním tipem pak může být například speciální kočárek vhodný na bruslení. Takové cvičení po porodu, kdy vezmete in-line brusle a tento kočárek, rozhodně má co do sebe. Vhodná jsou i cvičení s miminkem. Pořádají se v bazénech nebo fitness centrech, kde spolu s miminkem můžete rozvíjet vztah mezi sebou a ještě hubnout.

Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život