Sdílej se svými přáteli...

Snazší hubnutí se zdravou střevní mikroflórou

Zdravá střeva - lepší spalování

Předpokládá se, že díky zdravému stravování, pravidelnému pohybu a dostatečnému odpočinku máte zdravou střevní mikroflóru.

Jenže, ruku na srdce, kolik z vás skutečně žije zdravým životním stylem?

 

Publikováno: 12.9.2016



Před konzultací
−4 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Zdravá střeva ovlivňují hned několik faktorů. Nejen, že vás zbaví zažívacích potíží, ale také vám významně pomohou zhubnout. Nevěříte? Čtěte dále.

Mnoho současných vědců je v případě střevní mikroflóry zajedno. Shodují se mimo jiné v názoru, že střevní mikroflóra ovlivňuje hmotnost. Je tedy ve výsledku důležitější než počítání kalorií z denního příjmu potravin.

Vliv střevní mikroflóry na lidský organismus

Střevní mikroflóra zásadně ovlivňuje nejen zdraví, ale také imunitní systém, myšlení a metabolické procesy v těle. Její stav by vám tak neměl být lhostejný, spíše naopak.

Jak si poškozuji střevní mikroflóru?

Střevní mikroflóru si lidé nejvíce poškozují právě stravou. Buď jedí špatné potraviny (uzeniny, konzervanty, tučné maso), nebo jedí málo, hodně, drží půsty, v nejhorším případě nejedí vůbec.

Na stav střevní mikroflóry negativně působí i stres. Především ten dlouhodobý. Dále nevhodně zvolená léčba nebo užívání některých druhů léků (antikoncepce, antibiotika, apod.).

Co mohu pro zdravá střeva udělat?

Střevní mikroflóru je zapotřebí vědomě podporovat. Jakým způsobem? Obecně nezapomínejte hodně pít a přijímat dostatečné množství vlákniny. Ani správně provedené masáže břicha nejsou na škodu. Pokud v nich nejste zdatní, raději se obraťte na odborníky.

Dále se věnujte dostatečnému pohybu, nezapomínejte na vydatný spánek a konzumujte ty správné potraviny, mezi které patří:

  • potraviny s probiotiky
  • kvašená zelenina
  • zakysané mléčné výrobky
  • kváskový chléb
  • miso pasta a další…

Někteří odborníci k nim řadí také červené víno nebo čokoládu. Přiznejme si ale, že tyto potraviny v každodenním, zdravém, jídelníčku nemají co dělat. To ale neznamená, že si je výjimečně v rozumném množství nemůžete dopřát.

Důsledky špatné střevní mikroflóry

Špatná střevní mikroflóra vede k mnohým zdravotním problémům. Mezi takové mohou patřit například:

  • zácpa
  • průjem
  • záněty střev
  • nádory ve střevech
  • parazité
  • plísně
  • kvasinky

Její narušení ale může vycházet i z vyšších pater trávicí soustavy. Těmi jsou ústa, žaludek, játra, žlučník i slinivka břišní. Veškerý trávicí systém spolu komunikuje a ovlivňuje tak celý váš organismus.

Kdy jsou obavy zbytečné?

Přílišné obavy ze špatného stavu střevní mikroflóry mít nemusí ti z vás, kteří se stravujete zdravě, spíte minimálně osm hodin denně a věnujete se každý den aktivnímu pohybu. U takových jedinců se totiž předpokládá, že mají perfektní střevní mikroflóru stejně jako své tělesné křivky.

Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život