Sdílej se svými přáteli...

Zatáhni ten pupek!

Jak zhubnout do léta?

Pro krásné ploché břicho je rozhodně důležitá životospráva a pohyb. Věděli jste ale, že může pomoci i jeho zatahování?

Publikováno: 19.6.2013



Před konzultací
−10 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Znáte to, když vám někdo radí: ,,Zatáhni břicho, budeš ho mít ploché!″ a vy se mu akorát vysmějete? Možná to bude pro mnoho z vás překvapením, ale právě pravidelné zatahování břicha může mít vliv i na to, jak vlastně vypadá. Ploché břicho tak může mít téměř kdokoliv.

Hlavní funkce břišních svalů

Břicho není jen měkká tuková tkáň, kterou tam v poslední době má stále více lidí. Je to komplikovaný a složitý komplex svalů, které jsou uspořádány přes sebe, tvoří břišní svalstvo a chrání tak důležité orgány. Nejdůležitější funkcí tohoto svalstva je právě ochrana. Svaly by měly být schopny reagovat na nečekaný výpad nebo úder do břišní stěny a zabránit porušení vnitřních orgánů.

Asi nejdůležitějším svalem břicha je příčný šikmý, navazující na zádové svalstvo. Zde je vidět souvislost i s dalšími svaly těla, a tak se břišní svalstvo výrazně podílí i na správném držení těla. Hluboké břišní svaly pak tvoří svaly bederní páteře a vytváří tzv. hluboký stabilizační systém. HSS, jak se označuje, má proto vliv i na bolesti zad nebo již zmíněné držení těla obecně. Posilování břicha má tak velký vliv na další nečekané funkce.

Ochablé svaly

Mnoho pasivních aktivit, které děláme stále častěji, způsobují značné oslabení a ochabnutí svalů. Zhubnout břicho se tak opravdu nepodaří sledováním televize, poleháváním, sezením u počítače nebo jízdou automobilem. Všechny tyto činnosti vedou k ochabování svalů.

Svaly je třeba procvičovat a udržovat v kondici. Začít můžete v podstatě hned a to velmi jednoduše – zatahujte břicho. Snažte se na to myslet co nejčastěji. Nezatahujte ho nijak násilně a křečovitě. Nemělo by to působit žádnou bolest.

Proč? Břicho bude vypadat menší a ploché, ale hlavně procvičíte břišní svaly, které budou neustále v zátěži a břicho se pak naučíte takto udržovat v setrvalém stavu. Pro jeho zmenšení je vhodné vyvarovat se přejídání, ale i potravin, které dráždí žaludek nebo způsobují následné nadýmání.

Jak na špek na břiše?

Samotná oblast břicha patří, co se týče ukládání tuků, k těm nejrizikovějším. Poměrně snadno se zde tuk ukládá, ale hůře se odstraňuje. Redukční diety a posilování břicha, konkrétně pak cviky na břicho, zdokonalí a zvětší svalstvo. Navíc se zbavíme pneumatiky kolem pasu a bříško bude vypadat skvěle. Redukce tuku je vhodná i ze zdravotního hlediska. Právě jeho ukládání v této oblasti patří mezi nejrizikovější a ohrožuje orgány uložené v dutině břišní.

Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život