Sdílej se svými přáteli...

Smoothie dieta

Smoothie dieta a hubnutí

Chcete zhubnout, ale připadá vám nešťastné a hloupé chroupat syrovou zeleninu? Nevěšte hlavu i zelenina a další zdravé přísady se dají upravit tak, že se po nich budete dokonce oblizovat. Nevěříte? Potom vyzkoušejte smoothie dietu. Zdravé drinky do skleničky si můžete namíchat podle vlastní chuti. Uvidíte, že vás nadchnou.



Před konzultací
−11 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Pořádné porce vitamínů a vlákniny

Pokud chcete vyzkoušet letní hubnutí pomocí zdravých mixovaných smoothie drinků, je na něj právě ideální doba. Jádro této diety, při které můžete během několika málo dní zhubnout i několik kilogramů, spočívá v tom, že snídani a večeři nahradíte svěžími mixovanými koktejly z ovoce, zeleniny a různých semen a klíčků.

Smoothie je něco mezi nápojem a jídlem, hustý drink, který nabije vaše tělo energií. Budete tak do sebe dostávat velké porce vlákniny a vitamínů, naopak minimum bude cukrů a tuků. Díky tomu půjdou kila snadno dolů.

Co všechno vám popíjení zdravých ovocno-zeleninových koktejlů vlastně přinese? Bez potíží v nich vypijete rozmixované i velmi zdravé potraviny, obsahující řadu důležitých látek, které byste ale jinak těžko jedli, protože nejsou příliš chutné. V podobě koktejlů pijete vitamíny, enzymy, ale také aminokyseliny, různé stopové prvky, antioxidanty. Na rozdíl od nápojů, které se vyrábějí pomocí odšťavňovačů, v nich ale zůstává zdraví prospěšná vláknina. Právě vláknina vám při této dietě pomůže vyčistit střeva a celý trávicí systém.

Vaše tělo do sebe bude dostávat cukry z ovoce, pomocí koktejlů se také můžete úspěšně detoxikovat, posílíte si svůj imunitní systém. Koktejly neboli smoothie jsou výborně stravitelné, takže přijdou vhod i ve chvíli, kdy vám není nejlépe, a nemáte chuť na běžnou stravu, v takový okamžik vám dodají energii i výživu.

Výhody:

  • Jde o příjemnou dietu vhodnou například do letních veder, kdy máte minimální chuť k jídlu.
  • Organismus během diety přijímá velké množství vitamínů a vlákniny, tedy zdraví prospěšných látek, navíc vláknina čistí trávicí trakt.
  • V koktejlech můžete konzumovat i potraviny, které jsou sice zdravé, ale nejsou příliš chutné a těžko se zařazují do jídelníčku.

Nevýhody:

  • Jako u každé jednostranné diety hrozí po jejím skončení a návratu ke starému způsobu stravování jojo efekt v podobě přibývajících kilogramů.
  • Jde o pouze krátkodobou dietu.
  • Mohou vám chybět některé nezbytné látky, musíte proto přizpůsobit složení koktejlů potřebám vašeho těla, aby vyváženě dostávalo všechno (například pozor na nedostatek bílkovin při této dietě).

Princip stravování při Smoothie dietě

Vzorový jídelníček Smoothie diety

1. den
Jablko-banánový koktejl (jablko, banán, hrst salátu polníček, list kapusty, kousek zázvoru, vše rozmixované s vodou,
Miska jahod,
Přírodní kuřecí plátek s bramborem,
Bílý netučný jogurt,
Střídejte různé koktejly podle chuti – vytvořte si k večeři pokaždé jiný koktejl podle momentální inspirace. Můžete experimentovat, použít klíčky, výhonky, řasy, ale třeba i aloe vera. Výborně se osvědčuje jako přísada listová zelenina, hlavně polníček, která má neutrální chuť, podobně výborný je listový salát, naproti tomu špenátu raději nedávejte moc, rukola je zase dost hořká. Nebojte se ale ani výraznějších chutí, třeba mixování celeru s jablky a polníčkem. Velmi dobré jsou kombinace s hruškami, jablky, banány, avokády, broskví, kiwi. Přidat můžete i různá semínka, klíčky, oříšky. Pro podporu chuti a zdraví přidejte do zeleninového koktejlu lžíci olivového oleje, do ovocného koktejlu lžíci kokosového oleje. Neřiďte se žádnými předem danými recepty a popusťte u večeře uzdu své fantazii.
2. den
Zelený koktejl (hrst polníčku, hrst listového salátu, pár výhonků munga, hrst řapíkatého celeru, avokádo, jablko),
4 meruňky,
Zeleninové rizoto s mrkví, hráškem a kukuřicí,
Netučný bílý tvaroh,
Jako u prvního dne
3. den
Jahodový koktejl (300 jahod, dvě broskve, jablko, pár lístků máty), Vitamínový osvěžující (dvě mrkve, jablko, polovina salátové okurky, špetka muškátového oříšku, skořice),
Zeleninový salát,
Pečený pstruh na másle s bylinkovými brambory,
Jogurtové mléko,
Jako u prvního dne
4. den
Vitamínový osvěžující koktejl (dvě mrkve, jablko, polovina salátové okurky, špetka muškátového oříšku, skořice),
Miska třešní,
Krůtí prsa se šunkou a sýrem a rýží,
Sýr cottage,
Jako u prvního dne
5. den
Svěží zelený koktejl (avokádo, hruška, banán, šťáva ze čtvrtky citronu, hrst polníčku, pár lístků máty, lžíce zeleného ječmene),
2 boskve,
Králík na česneku s bramborovou kaší,
Kefír,
Jako u prvního dne
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život