Sdílej se svými přáteli...

Celerová dieta

Hubnutí s celerovou dietou

Máte rádi zeleninu a uvítáte ji jako výborného pomocníka k získání štíhlé linie? V tom případě sáhněte po celeru. Tato mnohdy trochu podceňovaná kořenová zelenina má vynikající vlastnosti z hlediska výživové hodnoty. Navíc nabízí velmi specifickou chuť využitelnou v kuchyni.



Před konzultací
−34 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Stabilizujte si hladinu cukru v krvi

Možná se vám zdá, že tato na první pohled nenápadná zelenina nemůže s bojem proti přebytečným kilogramům nijak pomoci, ale opak je pravdou.

V čem tkví především její přednosti? Má velký pozitivní vliv na udržování hladiny cukru v krvi. A jak známo, je to právě kolísání hladiny cukru v krvi, co způsobuje skutečnost, že pociťujete hlad, a to až nepříjemný, takzvaný vlčí hlad. Právě on způsobí, že vyluxujete ledničku, ačkoli nechcete. Proto je celer vhodným doplňkem diet a doporučuje se ke konzumaci i lidem s cukrovkou.

Výborné je, že můžete jíst bulvu, tak i nať, a proto celerová dieta nutně nemusí být jednotvárná. Celer díky látkám, které obsahuje, podporuje také trávení a vylučování. Například celerová nať je výborná při nemocech ledvin, pozitivně ovlivňuje tvorbu moči. Pomáhá také zvyšovat imunitu. Je považován za afrodisiakum. Najdeme v něm hodně vitamínu C, dále vitamíny řady B, dále flavonoidy, ale také minerály a stopové prvky.

Proto se naučte s celerem vařit. Oceníte velmi dietní jídla založená pouze na celeru, ale i jeho kombinace s dalšími potravinami. Pomůže vám bojovat s obezitou, díky obsahu vlákniny vás výborně zasytí. Ovšem varujeme před dietou založenou pouze na konzumaci nati řapíkatého celeru, ta je velmi nebezpečná.

Výhody:

  • jíte zdravou zeleninu bohatou na vitamíny,
  • snáze udržujete stabilní hladinu cukru v krvi,
  • obsah vlákniny a vody v zelenině vás dobře zasytí

Nevýhody:

  • určitá jednostrannost,
  • nebezpečí jojo efektu po skončení diety,
  • pokud ji budete dodržovat v té nejdrsnější podobě, to znamená jíst jenom řapíkatý celer, hrozí vám podvýživa

Princip stravování podle celerové diety

Vzorový jídelníčekcelerové diety

1. den
Celozrnný rohlík, dietní šunka,
Ovoce – jablka,
Smažený celer s vařenými brambory,
Salát ze strouhané celerové bulvy,
Celerové hranolky
2. den
Müsli s ovocem,
Ovoce – pomeranče,
Přírodní krůtí plátek s rýží,
Salát z řapíkatého celeru,
Celerová polévka
3. den
Nízkotučný bílý jogurt s vlašskými ořechy,
Ovoce – jablka,
Pečené kuře s bramborem,
Nakládaný celer,
Vařená kořenová zelenina – celer, mrkev a petržel
4. den
Celozrnný chléb, sýr Cottage,
Ovoce – pomeranč,
Telecí na paprice s těstovinami,
Celerové chipsy,
Salát z těstovin s řapíkatým celerem
5. den
Pohanková kaše s ovocem,
Ovoce – jablka,
Kuřecí plátek s celerovými hranolkami,
Celozrnný rohlík s celerovou pomazánkou,
Celerové pyré
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život