Sdílej se svými přáteli...

Glykemická dieta

Zkuste dietu, kde se nemusíte omezovat, ale jen si lehce upravíte jídelníček a kilogramy půjdou dolů. Glykemická dieta je moderní způsob hubnutí, kdy nebudete své tělo týrat nesmyslnými zákazy a příkazy, ale kdy můžete shodit nadbytečné kilogramy snadno a rychle. A to až 1,5 kilogramu za týden



Před konzultací
−10 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Jde o glykemický index

Je to snadné, v této dietě vyloučíte nevhodné potraviny s vysokým glykemickým indexem. Glykemický index je veličina, která nám ukazuje, jak tělo dokáže regulovat hladinu cukru v krvi. Potraviny s nízkým glykemickým indexem náš cukr v krvi tolik nerozhodí a nemáme poté tolik chuť konzumovat sladké nebo tučné jídlo.

Dieta podle glykemického indexu pracuje jen s potravinami, které nemají vysoký glykemický index. Právě těmito potravinami nahradíme potraviny nevhodné. Jak to v praxi vypadá?

Těstoviny, bílé pečivo a cukr

Mezi nejhorší potraviny patří bílé pečivo, klasický rafinovaný cukr a samozřejmě tomu odvozené potraviny. Patří tam například těstoviny, dále sladké jogurty a všechny možné sladkosti, slazené nápoje, všechny druhy slaného a sladkého bílého pečiva nebo například i med.

Tyto potraviny nahrazujeme nízkotučnými mléčnými výrobky, bílým jemným masem a zeleninou a ovocem. Tělo se pak přizpůsobí novému režimu a kilogramy jdou dolů. Navíc zvýšený příjem vlákniny i tělo efektivně detoxikuje.

V této dietě nejste omezeni množstvím. Jezte do sytosti. Ale musí to být právě jmenované potraviny. Zapomeňte na slazení, na bílou mouku nebo na oblíbený med.

Výhody

  • nemusíte se trápit hlady a jíte bez omezení
  • zvýšený příjem vlákniny detoxikuje tělo
  • není finančně náročná
  • nemá jo-jo efekt lze držet dlouhodobě

Nevýhody

  • možná budete mít chuť na sladké (na začátku diety)
  • musíte se zříct oblíbených jídel
  • je nutno upravovat stravování

Princip stravování podle glykemické diety

Vzorový jídelníček glykemické diety

1. den
Ovesné vločky s mlékem a hořkým kakaem
Proteinová tyčinka
Kuřecí prsa na grilu a zeleninový salát
Nízkotučný jogurt a meruňky
Okurkový salát
2. den
Nízkotučný jogurt, ovoce, ořechy
Tofu se zeleninou
Krutí medailonky s jogurtovou marinádou
Meloun
Uzená makrela
3. den
Ovesné vločky, nízkotučné mléko
Proteinová tyčinka
Salát s kuřecím masem a dresinkem z jogurtu
Šopský salát
Vaječná omeleta se zeleninou
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život