Sdílej se svými přáteli...

Ketonová dieta

Ketonová dieta se řadí mezi nejznámější diety vůbec. Je to speciální dieta, která během deseti dní může z Vašeho těla udělat i o 6 kilogramů lehčího člověka. Není to ale jenom tak a ne každý to vydrží. Navíc při nesprávném dodržování se dostaví obrovský jo-jo efekt.



Před konzultací
−13 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Jen bílkoviny

Ketonová dieta, ale také ketogenní dieta nebo proteinová dieta. Lze ji ale nazvat i nízkosacharidová dieta. A hned si ukážeme proč. Je to velmi snadné. Z pravidelné stravy odstraníme všechny sacharidy (maximum co půjde), zvýšíme konzumaci bílkovin, tělo se po pár dnech dostane do ketózy a tuk se bude odstraňovat rychle a efektivně.

Základem je vyloučení sacharidů z našeho jídelníčku. Ketonová dieta jídelníček je postavena na bílkovinách. Budeme tak konzumovat maso, bílkoviny ale budeme doplňovat i proteinovými nápoji. Vyvarujeme se všeho, kde je jen troška sacharidů. Účel je jediný. Aby se tělo dostalo do ketózy. Právě potom čerpáme energii z ketonů. Ty vznikají spalováním tuků. Jedná se tak o efektivní redukci nadbytečných tukových zásob našeho těla.

Ketóza není škodlivá, ale…

Samotná ketóza není pro naše tělo škodlivá. Naši předci v ní žili pravděpodobně neustále. Problém ale je, že při nedostatku sacharidů se nám může dělat zle. Je nutné omezit fyzickou zátěž na minimu, je třeba zvýšit pitný režim a zajistit si dostatek spánku. Dále je nutno v případě jakýchkoliv problémů dietu ihned vysadit a vrátit se do klasického režimu.

Ketonová dieta s sebou ale přináší i obrovský jo-jo efekt. Teda pokud ji nevhodně ukončíme. Doba bez konzumace sacharidů by neměla překročit 10 dní. Poté každý den navyšujeme obsah sacharidů v potravě o 5-10 gramů. Vyhneme se jo-jo efektu a postupně zapojujeme fyzickou aktivitu.

Výhody

  • rychlý a efektivní úbytek tuku
  • netrpíme při dietě hlady
  • nepřicházíme o svalovou hmotu

Nevýhody

  • může způsobit nevolnost a zdravotní komplikace (až omdlení)
  • nelze držet dlouhodobě
  • při nesprávném dodržování obrovský jo-jo efekt

Princip stravování podle ketonové diety

Vzorový jídelníček ketonové diety

1. den
150 g šunky, zelená paprika
4 vejce natvrdo bez žloutku
Steak na přírodní způsob, okurkový salát
Proteinovo-syrovátkový koktejl
Tuňák ve vlastní šťávě
2. den
5 míchaných vajíček (3 žloutky ven), 2 plátky slaniny
150 g šunky
Rybí filety, kedlubna
Tvaroh odtučněný
Bílý šmakoun, gril. lilek
3. den
Nízkotučný tvaroh se skořicí
Celá okurka
Kuřecí plátky na přírodní způsob
Nízkotučný cottage sýr
Uzená makrela
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí ve Světě zdraví jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život