Sdílej se svými přáteli...

Kuřecí dieta

Hubnutí s kuřecí dietou

Stále kolem sebe slyšíte, jak je kuřecí maso zdravé. Jeho obrovskou předností je velmi nízký obsah tuku a velké množství nezbytných živin, především bílkovin. Navíc je velmi dobře stravitelné a lehké. Proč na něm tedy nepostavit celou kuřecí dietu?



Před konzultací
−23 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Ideální pokrm: spousta bílkovin a minimum tuku

Kuřecí maso je velmi zdravé, můžeme ho bez rozpaků označit za prakticky nejzdravější maso. Obsahuje naprosté minimum tuku například v porovnání s vepřovým masem. Proto je kuře při dietě a snaze o zhubnutí nebo udržení štíhlé linie skutečně ideálním pokrmem.

Kuřata a také krůty mají nízkou energetickou hodnotu, nezkonzumujete s nimi příliš mnoho kalorií. Rozhodně ale nelze říci, že veškerá drůbež je dietní, protože například maso hus a kachen má naopak dost velký podíl tuku. Tedy se v dietě zaměřte pouze na konzumaci kuřat, případně krůt. Kuřecí maso obsahuje také hodně vitamínů skupiny B a dále železa, zinku, sodíku, fosforu a draslíku.

Než si ale hubnutí s pomocí kuřecího masa naordinujete, měli byste si uvědomit několik zásad, které je při přípravě pokrmů z kuřete třeba dodržovat, aby dieta byla skutečně účinná. První zásadou je připravovat kuře vždy bez kůže, protože velké množství tuku se nachází právě v ní. Odstraněním kůže se tohoto tuku výborně zbavíte, aniž byste maso ztratilo na chuti. Maso připravujte pokud možno vařením nebo dušením, pokud si neodepřete smažení, smažte na nepřilnavé teflonové pánvi na sucho. Omezte solení a naopak používejte bylinky, které stimulují trávení a tím pádem také spalování. Jako přílohu si vybírejte rýži, brambory, vařenou, dušenou či grilovanou zeleninu, zapomeňte na hranolky, knedlíky. Chutné, ale přitom trávení nijak nezatěžující kuřecí maso, vám skutečně pomůže hubnout.

Výhody:

  • Jíte maso, které má vysoký obsah bílkovin, které jsou základním stavebním kamenem svalstva a navíc je zdrojem minerálních látek.
  • Dieta zaručuje nízký obsah tuku.
  • Nevadí ani určitý obsah tuku, protože obsahuje vyvážený poměr nasycených a nenasycených mastných kyselin, takže neškodí zdraví.

Nevýhody:

  • Přehnaná konzumace masa, a to nejenom kuřecího, zvyšuje riziko vzniku krevních sraženin.
  • Nadbytečný příjem bílkovin může přetěžovat ledviny.
  • Kuřecí maso má dost vysoký obsah purinů, které se mění na kyselinu močovou, její hromadění je příčinou dny.

Princip stravování při kuřecí dietě

Vzorový jídelníček kuřecí diety

1. den
Plátek celozrnného chleba s kuřecí šunkou,
Různé druhy ovoce – švestky, broskve, třešně, jablko, hruška, apod.,
Kuřecí špíz s paprikou a cibulí s vařenými brambory,
Salát s kuřecím masem, hlávkovým salátem a čekankovými puky,
Restované nudličky z kuřecích prsíček se zeleninou
2. den
Celozrnný rohlík s kuřecí paštikou,
Různé druhy ovoce – švestky, broskve, třešně, jablko, hruška, apod.,
Papriky plněné mletým kuřecím či krůtím masem s rýží,
Tzatziky s kuřecím masem,
Dušená kuřecí prsa s žampiony s rýží
3. den
Kuřecí párek s hořčicí,
Různé druhy ovoce – švestky, broskve, třešně, jablko, hruška, apod.,
Směs kuřecích kousků s opékanými brambory,
Salát s kuřecími kousky, ovocem a ořechy,
Kuřecí křídla na paprice
4. den
Bílý jogurt s chlebem,
Různé druhy ovoce – švestky, broskve, třešně, jablko, hruška, apod.,
Pečené kuře s nádivkou,
Kuřecí vývar se zeleninou,
Pečené kuřecí paličky s medem
5. den
Ovocné müsli,
Různé druhy ovoce – švestky, broskve, třešně, jablko, hruška, apod.,
Těstoviny s kuřecím masem a houbami,
Netučný tvaroh,
Kuře na citronu, rýže
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí ve Světě zdraví jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život