Sdílej se svými přáteli...

Novoroční dieta

Zanechalo vánoční hodování stopy na vaší postavě? Ukazuje ručička váhy o pár kilogramů navíc? V tom případě je nejvyšší čas s tím něco podniknout. Říká se jak na Nový rok, tak po celý rok. Proto vyzkoušejte novoroční dietu hned v prvních dnech roku 2015.



Před konzultací
−12 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Kvalitní jídelníček a zpevnění svého těla

První dny nového roku jsou příležitosti k bilancování. Možná, že jedno z vašich novoročních předsevzetí zní zhubnout. Zatím máte dostatek vůle i motivace a elánu si toto předsevzetí splnit.

Jak na to? Především si stanovte reálné cíle. Zjistěte svoje BMI, tedy body mass index, který by měl v ideálním případě mít rozmezí 18,5–24,9. Změřte si svoje prsa, boky a pas. Vycházejte z toho, kolik reálně chcete a potřebujete zhubnout, uvědomte si, že zdravým způsobem více než 3–5 kilogramů za měsíc nezhubnete.

Novoroční dieta je postavena na zdravé stravě v kombinaci s pohybem. Servírujte si pět až šest porcí denně, vynechte tučná, sladká a smažená jídla. Jezte pravidelně každé cca 2,5 –3 hodiny menší porce.

Nezapomínejte na dostatek zeleniny a ovoce. Ovoce obsahuje cukr, proto si ho dopřávejte hlavně k dopolední svačině, kdy tělo nejlépe spaluje. Na odpolední svačinu dejte přednost zelenině a bílkovinám, stejně tak během večeře. Vynechte slazené limonády, nahraďte je neperlivou vodou nebo čajem. Jezte bílé maso, tedy drůbež, králíka a ryby, omezujte červené maso.

Aby měla dieta co nejlepší efekt, nezapomeňte na pohyb. Ideální je cvičit alespoň dvakrát týdně, chodíte-li do posilovny, poraďte se s trenérem, který vám udělá individuální plán. Přidejte i aerobní pohyb, tedy například běh.

Výhody:

  • Využíváte motivace, kterou přináší začátek nového roku,
  • Startujete s čistým štítem, posilujete svoje sebevědomí ke změně životního stylu,
  • Měníte svoje stravovací návyky, zařazujete do svého života pohyb

Nevýhody:

  • Náchylnost všechno vzdát po prvním hříchu nebo neúspěchu,
  • Stres z toho, zda splníte svoje předsevzetí,
  • Nutnost mít dostatek vůle a motivace

Princip stravování podle Novoroční diety:

Vzorový jídelníček Novoroční diety

1. den
Celozrnný rohlík se 2 plátky dietní šunky a rajče,
Jablko,
Krůtí prsa s plátkem šunky a sýra s rýží,
Nízkotučný tvaroh s bylinkami,
Zelná polévka
2. den
2 plátky celozrnného chleba se sýrem Cottage a paprika,
Pomeranč,
Pečené kuře se zeleninovým salátem,
Okurkový salát,
Zapečená zelenina (hrášek, mrkev, kukuřice) s vejcem
3. den
Ovesná kaše s oříšky,
Hruška,
Plátek jehněčího na česneku s dušenými zelenými fazolkami,
Mléčný zakysaný nápoj,
Vývar se zeleninou
4. den
Müsli s ovocem a medem,
Grep,
Pečený pstruh s bylinkovými bramborami,
Salát z rajčat a paprik,
Kapr na modro
5. den
Celozrnný chléb vejce vařené natvrdo, rajče,
Pomelo,
Bramboračka s houbami,
Nízkotučný bílý jogurt,
Kuřecí kousky s dušenými rajčaty a paprikami
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život