Sdílej se svými přáteli...

Odtučňovací dieta

Hubnutí s odtučňovací dietou

Chcete-li zhubnout trvale, zvolte odtučňovací dietu. Zaměřuje se na odbourávání podkožního tuku snižováním příjmu kalorií ve stravě. Nezbytný je při této formě diety energetický výdej, který by vám mělo zajistit cvičení. Jedině tak dosáhnete dlouhodobého a nejlépe trvalého úbytku tuku.



Před konzultací
−16 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Zapomeňte na nasycené tuky

Diety založené na jednostranné konzumaci jenom určitých potravin jsou pro lidské tělo nejenom nevhodné, ale dokonce škodlivé. Pokud mají nějaký efekt, potom zpravidla jenom krátkodobý. Jakmile s dietou skončíte a vrátíte se ke starým stravovacím návykům, kalorie jsou zase zpátky.

Úspěšní můžete být jedině s odtučňovací dietou založenou na nízkokalorických jídlech, která ovšem dodají vašemu tělu dostatek živin a látek nezbytných pro jeho fungování.

Chcete-li snižovat obsah tuku ve vašem těle, zařazujte do jídelníčku jídla obsahující škrob. Tedy rýží, brambory, těstoviny z celozrnné mouky a obilniny, ze kterých volte jedině celozrnné varianty. Vynechávejte máslo a pomazánky obsahující tuk. Vyberte si celozrnný chléb, který není třeba mazat, a přikusujte k němu hodně zeleniny.

Zapomeňte na smetanové omáčky, máslo a tučné sýry, obsahují hodně nasycených tuků. Sáhněte raději po olivovém oleji. Jezte hodně zeleninových salátů. Připravujte si svoje vlastní zálivky z olivového oleje, citronové šťávy případně z nízkotučného jogurtu.

Z masa si vybírejte jenom libové, z drůbežího oddělte kůži. Zařazujte do jídelníčku hodně ryb a také luštěnin. Maso vařte, duste, případně grilujte, zapomeňte na smažení.

Vynechte také veškeré potraviny obsahující větší množství jednoduchých sacharidů (cukr, koláče, dezerty apod.).

Výhody:

  • Vynecháváte nezdravé nasycené tuky a potraviny s velkým obsahem jednoduchých sacharidů,
  • Zařazujete hodně zeleniny,
  • Úpravou jídelníčku můžete docílit i zlepšení zdravotního stavu (snížení hladiny cholesterolu v krvi, stabilizace glykémie)

Nevýhody:

  • Pro co nejlepší efekt diety je nutné zvýšit výdej kalorií, ideálně pomocí cvičení,
  • Musíte zapomenout na řadu jídel, především tučná (smetanové omáčky) a sladká (dezerty, cukrovinky) nebo připravovat jenom jejich velmi dietní varianty,
  • Úprava jídelníčku pro odtučňování je dlouhodobou záležitostí, jinak nemá smysl

Princip stravování odtučňovací diety:

Vzorový jídelníček odtučňovací diety

1. den
Plátek celozrnného chleba se 2 plátky dietní kuřecí šunky a rajčetem,
Jablko,
Rýže Natural s hovězím na houbách,
Nízkotučný bílý jogurt,
Pečená treska bez tuku s vařenou brokolicí
2. den
Knäckebrot s cottage sýrem a paprikou,
Pomeranč,
Přírodní rybí filé se zeleninovým salátem,
Netučný tvaroh,
Tuňákový salát s celozrnným chlebem
3. den
Nízkotučný jogurt s neslazeným müsli a broskví,
Kiwi,
Vařené brambory s přírodní roštěnou,
Lučina s paštikou,
Dušená zelenina (hrášek, kukuřice, mrkev) s vejcem natvrdo a bramborem
4. den
Celozrnná bulka se sýrem gervais a kouskem salátové okurky,
Pomelo,
Kuřecí rolka nadívaná špenátem s vařenými brambory,
Fazolový salát,
Rizoto s kuřecím masem
5. den
Mléčná rýže light s meruňkou,
Hruška,
Libové vepřové kousky dušené v protlaku s celozrnnými těstovinami,
Kyška,
Salát z krabích tyčinek
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život