Sdílej se svými přáteli...

Plážová dieta

Chcete zhubnout do plavek? Máme pro vás dietu, díky které se vám to může podařit. Zároveň také změníte svoje stravovací zvyklosti. Postava, kterou se vám podaří docílit, vám potom nevydrží pouhou jednu sezónu, ale celý život.



Před konzultací
−12 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Podstata diety

Americký kardiolog Arthur Agatston připravil pro kardiaky s vyšší hmotností třífázovou dietu s jednoduchým principem, který spočívá v konzumování stravy s malým podílem tuků a sacharidů a naopak velkým podílem vlákniny. S její pomocí dokážete odstranit některé zlozvyky ve své stravě, ale musíte se naučit odepřít si určité potraviny.

Během prvních čtrnácti dnů diety jíte třikrát denně porce jídla o velikosti, na jaké jste byli zvyklí. Můžete si dopřát červené maso, ryby a drůbež, zeleninu, vejce, mléčné výrobky a saláty ovšem pouze s použitím olivového oleje. Nesmíte ale jíst pečivo, rýži, brambory a těstoviny. Dále je pro vás tabu i ovoce, cukrovinky, zmrzlina a jakékoli potraviny s vysokým obsahem cukru.

V další etapě si můžete přidat některé do této chvíle zakázané potraviny, například pečivo, rýži či brambory, ovšem jen ve velmi malém množství. Pečivo ale volte celozrnné, rýži natural, brambory vařené v páře, tedy zdravou variantu dosud používaných potravin.

Ve druhé fázi diety pokračujete, dokud nedosáhnete ideální váhy vzhledem ke své postavě. Třetí fáze je stavem, kdy se nový způsob stravování pro vás stane zvykem. Považujete za samozřejmé, že konzumujete menší množství zdravého jídla, aniž byste se trápili hladem.

Výhody

  • naučíte se regulovat svoji chuť k jídlu
  • získáte praxi v odhadování velikosti porcí jídla a přitom nebudete muset počítat jejich energetickou hodnotu a vážit je
  • budete jíst pět porcí denně a nebudete trpět hladem

Nevýhody

  • jíte malé množství sacharidů, což může vést ke zmenšení svalové hmoty
  • konzumace velkého množství vlákniny může u citlivějších osob vést k žaludečním potížím

Princip stravování podle plážové diety

Vzorový jídelníček plážové diety

1. den
Vejce natvrdo, šunka, k pití zelený čaj
Bílý jogurt, paprika
Vařené kuře, jako příloha dušená zelenina, například směs hrášku, mrkve a kukuřice
Syrová zelenina- například natrhaný hlávkový salát lehce pokapaný olivovým olejem
Zeleninový salát s kousky kuřete, ovšem bez dresinku, pouze s použitím olivového oleje
2. den
Zeleninový salát, k pití káva ideálně neslazená
Jogurtový nápoj
Pečená ryba, vařená zelenina, například směs brokolice a květáku
Nasekaná směs bylinek v jogurtu (petržel, bazalka, rozmarýn)
Přírodní krůtí řízek se zeleninovou oblohou
3. den
Ementálský sýr, ovšem bez pečiva, lze doplnit syrovou nastrouhanou zeleninou
Acidofilní mléko, rajče
Dušené vepřové nebo telecí, vařená kapusta
Jogurt s kukuřičnými lupínky
Tvaroh na slano – paprikový se zeleninou
4. den
Libová krůtí šunka, zelený čaj
Krémový sýr, okurka
Vařené hovězí, špenátové karbanátky
Rajče, sklenice zeleninové šťávy
Dušený chřest a pečený lilek plněný kousky rajčat a paprik
5. den
Ochucený sýr cottagge
Vejce natrvdo, paprika
Uzený losos s olivovým olejem a bylinkami, syrová zelenina
Syrová zelenina- například nastrouhaná mrkev
Žampiony plněné špenátem
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život