Sdílej se svými přáteli...

Pomerančová dieta

Jaká je pomerančová dieta?

V záplavě různých diet si můžete vybrat například i tu, která je založena na pomerančích. V našich zeměpisných šířkách je pomeranč velmi oblíbených jižním ovocem. S ním do těla dostáváte velké porce vitamínu C a navíc můžete úspěšně díky němu odbourávat kilogramy.



Před konzultací
−-16 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Shazujte kilogramy s exotickým ovocem

Pomeranče jsou sladkou a šťavnatou zásobárnou vitamínů. Obsahují enzymy, ovocné kyseliny a především vitamín C. Právě tyto kombinace látek pomáhají úspěšně nastartovat látkovou výměnu ve vašem těle. Spalování tuků je potom mnohem rychlejší.

Citrusy, mezi které pomeranče patří, rozproudí tvorbu žluče a ta pozitivně ovlivňuje tukový metabolismus. Také pomeranče obsahují draslík velmi důležitý pro odvodnění organismu. Antioxidanty zvyšují obranyschopnost organismu a pomáhají bojovat proti volným radikálům. Nemůžete tedy ani na chvilku pochybovat o tom, že pomeranče jsou pro váš organismus velice zdravé.

Samozřejmě je během diety nemusíte zařazovat do jídelníčku jenom v syrovém stavu. Můžete z čerstvých pomerančů vymačkat šťávu a začínat s ní při snídani svůj den. Můžete použít konzervované pomeranče, přidávat pomeranče k masu, do ovocných salátů, ke snídaňovému müsli.

Dávejte si pomeranče hlavně ráno, během dopoledne a naposledy v poledne. Obsahují totiž také určité množství cukru, který nejlépe spálíte právě během dopoledne. Odpoledne a večer už byste se i při pomerančové dietě měli vyvarovat konzumace sacharidů a zaměřit se především na bílkoviny a proteiny. Je totiž třeba brát v úvahu zmiňované cukry v pomerančích. Pokud budete dodržovat i ostatní pravidla zdravé výživy, můžete při této dietě zhubnout až 5 kilogramů za měsíc.

Výhody:

  • s pomeranči dostáváte do organismu velké množství vitamínu C;
  • citrusy aktivují spalování tuků;
  • zvýšeným množstvím draslíku si zajistíte správné odvodňování těla

Nevýhody:

  • jednostrannost diety;
  • po návratu ke starému způsobu stravování může dojít k jojo efektu;
  • pomeranče obsahují poměrně dost cukru

Princip stravování podle pomerančové diety

Vzorový jídelníček pomerančové diety

1. den
Müsli s pomerančem,
Čerstvý pomeranč,
Kuře na pomerančích s rýží,
Bílý jogurt,
Zeleninový vývar s vejcem
2. den
Bílý jogurt s nakrájeným pomerančem,
Sklenice pomerančové šťávy,
Těstovinový salát s pomerančem, dietní šunkou, sýrem a oříšky,
Okurkový salát,
Zapečená brokolice se šunkou a sýrem
3. den
Plátek celozrnného chleba s pomerančovou marmeládou,
Ovocný míchaný salát s pomerančem,
Krůtí prsa zapečená se šunkou, sýrem a pomerančem, brambory,
Netučný tvaroh,
Pečená treska s dušenou zeleninovou směsí (hrášek, mrkev, kukuřice)
4. den
Ovesná kaše s pomerančem,
Nasekané kousky pomeranče s rozinkami,
Libové vepřové kousky na pomerančové šťávě s rýží,
Salát z rajských jablek a paprik,
Vaječná omeleta se šunkou, rajčata
5. den
Směs oříšků s pomerančem,
Pomerančové želé,
Směs tří druhů mas (kuřecí, vepřové, hovězí) na pomerančích po čínsku, čínské rýžové nudle,
Mrkvový salát,
Fazolová polévka s dietní šunkou
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí ve Světě zdraví jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život