Sdílej se svými přáteli...

Protizánětlivá dieta

Chcete předejít chorobným procesům ve svém těle, pokud možno se vyhnout nemocím? Účinnou prevencí může být i protizánětlivá dieta. Díky správné volbě můžete zánětlivým onemocněním, když ne zabránit, tedy alespoň hodně zlepšit jejich průběh.



Před konzultací
−4 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Vhodným stravováním můžete ovlivnit celou řadu chorob. Patří mezi ně například zánětlivé nemoci. Pokud se vyhnete potravinám, které svým působením záněty podporují, a naopak sáhnete po těch, které aktivují váš imunitní systém, váš zdravotní stav se může podstatně zlepšit.

Jaké potraviny působí proti zánětům? Především ovoce a zelenina. Ideální je co nejčerstvější, protože obsahuje hodně antioxidantů. Proto je nejlepší domácí nebo bio. Dále jsou vhodné tučné ryby s velkým obsahem omega 3 mastných kyselin, například sardinky, losos, tuňák. Ovšem neměly by být uzené. Vhodné jsou veškeré celozrnné potraviny, těstoviny, mouka, obsahují vlákninu a vitamíny.

Neměly by chybět ani luštěniny a obiloviny, dále ořechy a semínka s obsahem vitamínů, minerálů a zdravých tuků, dále koření a bylinky, kysané mléčné výrobky, oleje, sója, vejce, které obsahuje vitamín D, ovšem nemělo by to být příliš často. Proti zánětům pomáhá také zelený čaj. Červené víno obsahuje flavonoidy, antokyany, vitamín i další látky.

Je ale třeba se vyhnout cukru, bílé mouce a výrobkům z ní, mléku, přílišnému solení, alkoholu, tučným a smaženým jídlům, polotovarům, sladkým nápojům, ztuženým tukům i umělým sladidlům.

Výhody:

  • dodržujete zdravý způsob stravování,
  • dieta pomůže ke zlepšení zdravotního stavu,
  • můžete zhubnout

Nevýhody:

  • aby měla dieta skutečně zdravotní efekt, je důležité dodržovat ji dlouhodobě nebo dokonce celý život,
  • musíte se vyvarovat řady potravin, na které jste byli zvyklí,
  • měli byste se vyhnout stresu, což je v dnešní době dost těžké
1. den
Celozrnný rohlík, sójový sýr, kousek okurky,
Jablko,
Pečený losos s bylinkovými brambory,
Salát z paprik a rajčat,
Zapečené brokolice s vejcem
2. den
Plátek celozrnného chleba, dietní šunka, rajče,
Pomeranč,
Salát z kuřete, celozrnných těstovin a zeleniny,
Nízkotučný tvaroh,
Dušené krůtí kousky s kořenovou zeleninou
3. den
Cornspitz s cottage sýrem, paprika,
Hruška,
Pečené kuře s celozrnnou rýží,
Mrkvový salát,
Kuřecím vývar s masem a zeleninou
4. den
Müsli se strouhanými jablky a oříšky,
Pomelo,
Králík na česneku s bramborem,
Mléčný zakysaný nápoj s ovocnou příchutí,
Pečená treska s celozrnnou rýží
5. den
Ovesná kaše s medem,
Sezónní ovoce (jahody, třešně apod.),
Fazolová polévka s dietním párkem,
Okurkový salát,
Tuňákový salát
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život