Sdílej se svými přáteli...

Ranní banánová dieta

V roce 2008 se na japonské sociální síti objevil první popis banánové diety. Její ohlas v Japonsku byl tak obrovský, že došlo k vyprodání a k nedostatku banánů v celé této zemi. A lidé, kteří tuto velmi jednoduchou dietu vyzkoušeli, si ji nemohou vynachválit. Rapidní úbytek váhy a zlepšení nálady a zvýšení energie pocítíte již během několika málo dní.



Před konzultací
−4 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Podstata banánové diety

Hlavní podstatou této diety je konzumace syrového banánu ráno spolu se sklenkou vody s pokojovou teplotou. Toto je absolutně základní pravidlo, na kterém je dieta postavena. Není dovoleno konzumovat banán v jiné formě. Tedy zakázán je banán sušený, vařený, pečený, smažený nebo mražený.

Při dodržování této diety je nutné ale dodržet i další pravidla, která jen minimálně upraví váš stravovací způsob. Banánová dieta začíná ranní konzumací banánu s vodou. Banánů můžete sníst, kolik chcete, ale měli byste se cítit asi z 80% nasyceni. Dále bychom se měli vyhnout mléčným výrobkům a alkoholu či kávě. Přes den je nutné pít jenom vodu a jíst do asi 80% pocitu plnosti. Banán již přes den nekonzumujeme. Přes den můžeme konzumovat libovolná jídla. Večer stravu omezujeme. A poslední pravidlo je jít spát před půlnocí. Spánek a obezita jsou spolu totiž propojeny.

Banánová dieta poukazuje i na oblíbený banánový koktejl. Ten si musíte ale vytvořit jen z vody a banánů, mléko není povoleno. I tak lze ráno zkonzumovat pravidelnou porci banánů. Banány a hubnutí mají značnou souvislost. Jakou? Najdeme hned tři důvody, proč lidé hubnou. Banánová dieta jídelníček není nijak drastická, přesto se lidé vyvarují právě mléčným výrobkům, často kalorickým bombám a ušetří kalorie. Dále je to vysoký obsah škrobu v banánu, který evokuje pocit plnosti, a cukry nastartují náš metabolismus. A poslední důvod je to, že snídaně celkově nastartuje naše zažívání a prospívá zdraví.

Výhody

  • není třeba omezovat nijak zvlášť jídelníček
  • velmi jednoduchá a účinná dieta
  • nemá zdravotní rizika

Nevýhody

  • kdo nemá rád banány, není dieta vhodná
  • banány se mohou později přejíst
  • zákaz mléčných výrobků, kávy a jiných nápojů – nutnost pít jen vodu

Princip stravování podle ranní banánové diety

Vzorový jídelníček ranní banánové diety

1. den
Syrový banán a sklenka vlažné vody
Čerstvé ovoce, celozrnný chléb
Kuřecí plátek na přírodní způsob, rýže
Okurkový salát
Fazolové lusky s česnekem
2. den
Syrový banán a sklenka vlažné vody
Cottage a celozrnné pečivo
Krutí plátek se sýrem a brambory
Salát zeleninový
Šunka, nízkotučný sýr, zeleninová obloha
3. den
Syrový banán a sklenka vlažné vody
Cookies z ovesných vloček
Kuřecí vývar, zapečené brambory
Šunka a cottage
Zeleninový salát s těstovinami
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život