Sdílej se svými přáteli...

Sluneční dieta

Hubnutí pomocí slunce

Těšíte se rádi ze slunečních paprsků a využíváte každé chvilky, abyste si je vychutnali? Pokud milujete slunce a chcete také hubnout, můžete zkusit dietu založenou na pohybu slunečního kotouče. Možná pak přebytečné kilogramy půjdou dolů snáz.



Před konzultací
−9 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Dieta zvaná sluneční vychází z pohybu Slunce na obloze. Její princip tkví v tom, že si potraviny vybíráte podle fáze slunečního cyklu. Jestli Slunce právě vychází a je ráno, stoupá ke svému zenitu (poledne) nebo klesá a je již večer. Jiné potraviny proto smíte konzumovat ráno, jiné v poledne a jiné večer.

V okamžiku východu Slunce, tedy ráno, začínáte svůj den potravinami, které rostou na stromech. Například různými druhy ovoce, ať již jde o jablka, hrušky, třešně, švestky, nebo exotické ovoce jako pomeranče nebo banány, povolené jsou ořechy (zdroj bílkovin).

Jakmile se Slunce dostane nahoru na oblohu a je poledne, sestavíte si jídelníček na oběd z potravin přibližujících se k zemi a rostoucích nad úrovní země. Jde například o různé druhy nadzemní zeleniny a ovoce, tedy rajčata, papriky, okurky, brokolici, zelí, melouny, ale také obiloviny, rýži, luštěniny.

Jako poslední chod dne přichází večer při západu Slunce potraviny rostoucí v zemi. Teď si tedy můžete dopřát kořenovou zeleninu, například mrkev, petržel, celer, dále také brambory.

Zároveň můžete jíst všechno, co žije ve vodě, proto přichází na řadu i různé druhy ryb, ať již mořských či sladkovodních nebo mořští živočichové. Nejlepší je jíst všechno s minimálními tepelnými úpravami, ideálně syrové. Vynechte také různě geneticky upravené potraviny a vše co obsahuje chemické přísady. Pijte šťávu z Aloe Vera (čistí trávení). Můžete si dopřát dvě oblíbená jídla týdně dle vlastní volby.

Výhody:

  • jíte zdravou přírodní stravu s naprostým minimem tuku, je vhodná pro vegetariány,
  • dopřáváte si velké množství ovoce a zeleniny, vaše tělo díky tomu dostává hodně vitamínů a vlákniny,
  • jde převážně o zásaditou stravu, proto u vás nedojde k překyselení organismu

Nevýhody:

  • po jejím skončení a návratu k normální stravě může nastat jo-jo efekt,
  • lze ji dodržovat jenom krátkodobě (díky omezené skladbě potravin v ní chybí některé látky),
  • je třeba sledovat, zda vaše tělo dostává potřebné živiny (bílkoviny a další látky, například vitamín B12), protože se vynechává maso a mléčné výrobky – ty je nutné nahradit jinými zdroji

Princip stravování při sluneční dietě:

Vzorový jídelníček sluneční diety

1. den
2 Hrušky a pistáciové oříšky,
Těstovinový salát s rajčaty a cuketou,
Pečená treska s dušenou mrkví
2. den
2 Pomeranče a kokos,
3. den dodržování diety si dopřejte své oblíbené jídlo podle vlastní volby,
Carpaccio z lososa
3. den
Třešňový kompot a lískové ořechy,
Rizoto s hráškem a kukuřicí,
Pangasius se směsí vařené kořenové zeleniny
4. den
2 Banány a kešu ořechy,
Vařené fazole po mexicku,
Brambory na loupačku
5. den
Švestková povidla minimálně slazená a vlašské ořechy,
Zapečená brokolice s květákem,
Kapr na modro
6. den
Jablkový kompot a vlašské ořechy,
Zapečený lilek plněný směsí rajčat a paprik,
Zeleninový vývar z mrkve, petržele a celeru
7. den
2 Broskve a směs různých druhů oříšků,
7. den dodržování diety si dopřejte své oblíbené jídlo podle vlastní volby,
Zapečené brambory s mrkví a petrželí
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život