Sdílej se svými přáteli...

Tvarohová dieta

Jak zhubnout s tvarohem?

Kdysi byl tvaroh velmi oblíbenou a výživnou potravinou. Dnes se k němu lidé opět vracejí. Dodá vám totiž velké množství bílkovin, které naše tělo nezbytně potřebuje. Navíc vám pomůže velmi účinně hubnout, aniž by trpěly vaše svaly.



Před konzultací
−10 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Výživa pro vaše svaly

Podle názoru některých odborníků dokonce tvrdý tvaroh obsahuje více bílkovin než tuhé maso. V porovnání s bílkovinami obsaženými v mase jsou navíc tvarohové bílkoviny mnohem lépe stravitelné.

Budete-li tvaroh pravidelně konzumovat, dodáte vašemu tělu hodně aminokyselin, které nezbytně potřebuje. Kromě toho v tvarohu najdete i hodně vápníku, který je stavebním kamenem pro vaše kosti i zuby. Jeho pravidelnou konzumací budete účinně bojovat s osteoporózou, tedy řídnutím kostí.

Tvaroh je výbornou součástí redukčních diet právě kvůli vysokému obsahu aminokyselin. Tělo, které trpí nevyváženou stravou při jednostranné dietě, totiž má tendenci brát si v takovém případě živiny ze svalů, a ty následně chudnou. Při tvarohové dietě toto nehrozí, protože tvaroh sám a sobě je zdrojem aminokyselin.

Sám o sobě tvaroh pomůže odbourat tuk, aniž by trpěly vaše svaly, to je velká výhoda jeho konzumace. Navíc váš organismus dostane vitamínový nášup v podobě vitamínů A, B6 a B12, C, D a E. Kromě vápníku obsahuje i draslík a hořčík, kromě toho i velmi zdravě nenasycené mastné kyseliny omega 3 a omega 6. Svoji výživovou hodnotu navíc neztrácí ani v případě, že projde tepelnou úpravou.

Výhody:

  • Konzumujete dostatek aminokyselin,
  • Funguje jako prevence řídnutí kostí,
  • Využití tvarohu v kuchyni je pestré

Nevýhody:

  • Jakákoli jednostranná dieta může způsobit jojo efekt,
  • Krátkodobě sice má efekt, ale dlouhodobě není vhodná,
  • Tvaroh obsahuje dost velké množství tuku, proto je nutné volit při dietě nízkotučnou variantu

Princip stravování při tvarohové dietě

Vzorový jídelníček tvarohové diety

1. den
Nízkotučný tvaroh s oříšky a lžičkou medu,
Jablko,
Těstoviny s dušenou kukuřicí sypané strouhaným tvarohem,
Vajíčko natvrdo podávané se lžící tvarohu a kousek salátové okurky,
Zapečená kořenová zelenina s omáčkou vyrobenou z nízkotučného tvarohu
2. den
Celozrnný rohlík s tvarohovou pomazánkou s paprikou,
Pomeranč,
Brambory vařené ve slupce s měkkým tvarohem a zakysanou smetanou,
Sklenice mléka,
Zapečené žampiony plněné tvarohem
3. den
Plátek celozrnného chleba potřený margarínem a posypaný strouhaným tvrdým tvarohem,
Hruška,
Palačinka naslano plněná nádivkou z nízkotučného tvarohu a ovoce,
Nízkotučný tvaroh s nasucho opraženými vlašskými oříšky,
Salát z rajčat, paprik a okurky sypaný strouhaným tvarohem
4. den
Nízkotučný tvaroh s několika kuličkami hroznového vína,
Kiwi,
Brambory zapečené ve slupce v troubě sypané strouhaným tvrdým tvarohem,
Zakysaný mléčný nápoj,
Salát z uvařeného kuřecího masa, tvrdého tvarohu posekaného na kostičky a pistácií
5. den
Plátek celozrnného chleba s tvarohovo-křenovou pomazánkou,
2 mandarinky,
Miska nízkotučného tvarohu smíchaná s ovocem podle sezóny a opraženými sezamovými semínky,
Tvrdý tvaroh na kostičky smíchaný s rajčaty pokrájenými na kostičky,
Nízkotučný tvaroh smíchaný se směsí různých druhů nasucho opražených oříšků a lžičkou medu
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život