Sdílej se svými přáteli...

Týdenní dieta

Potřebujete rychle shodit nabrané kilogramy a dostat se tak rychle do nepadnoucích šatů? Nebo se chcete jen rychle a efektivně zbavit tuku a dostat se do formy? Či měníte svůj životní styl? Je tady účinná a rychlá týdenní dieta. Tato rychlá dieta dokáže Vaše tělo zbavit za týden až 3 kilogramy tuku bez jo-jo efektu jen úpravou jídelníčku.



Před konzultací
−11 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Změňte přístup k jídlu

Rychlá efektivní dieta, při které nebudete trpět hlady, nebude ani finančně náročná a budete se cítit skvěle. Dieta na týden spočívá v úpravě jídelníčku a hlavně v redukci přijatých kalorií. Neměli byste překročit hranici 5000 KJ. Tato hranice je dostatečná pro stálý příjem energie pro naše tělo, ale zároveň umožňuje efektivní redukci kilogramů. V čem vlastně spočívá?

Počítejte s tím, že se budete muset vzdát oblíbených jídel, jako jsou všechny druhy sladkostí, dále bílé pečivo, tučné maso nebo hory příloh, které jsou plné rychlých sacharidů, tedy jednoduchých sacharidů, po kterých máme brzy hlad.

Změna je snadná

Dieta probíhá takto. Zaměříme se na potraviny, které nás zasytí, nedodají nám příliš mnoho kalorií a mají vysokou výživovou hodnotu. Jsou to především potraviny jako čerstvá zelenina a ovoce, které jsou plné vody a vlákniny, kterou tělo potřebuje. S ovocem je třeba zacházet ale opatrně. Přílišné sladké plody mají v sobě dost cukru a ten není vhodný.

Dále se zaměříme na bílé maso a na pravidelné periodické stravování během dne. Nesmíme opomenout ani velmi důležitý pitný režim. V dietě nejsme omezeni množstvím jídla, ale horní hranicí 5000 KJ, proto je vhodné si jídlo vypočítat. Níže je inspirativní jídelníček na 3 dny, kde jsou jídla pro dietu vhodná.

Výhody

  • netrpíme hlady
  • detoxikujeme organismus
  • není finančně náročná
  • nemá jo-jo efekt
  • lze držet dlouhodobě
  • může být jako startovací dieta

Nevýhody

  • tělu budou chybět sladké a tučné potraviny
  • nutnost si přepočítávat kalorie

Princip stravování podle týdenní diety

Vzorový jídelníček týdenní diety

1. den
Eidam, dalamánek, rajče
Meloun
Krůtí prsa, dušená zelenina
Okurkový salát
Uzená makrela
2. den
Paprika, sýr, pšeničné chlebíčky
Meruňky
Rýže a tofu se zeleninou
Jablko
Zeleninový salát a 5 nugetek z kuřecích prsou
3. den
Ovesné vločky a bílý jogurt
Meruňky, jahody
Shmaky sekaná, brambory
Okurka
Krůtí rizoto, zelenina
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život