Sdílej se svými přáteli...

Klíč ke zdraví hledejte v každodenní rutině

Každodenní rutina: Způsob, jak si prodloužit život a zlepšit zdraví

Chcete se cítit lépe? Občasná konzumace zdravého jídla nebo nárazové sportování vaše zdraví výrazně nezlepší.

Řešením je rutina. Osvojte si zdravé návyky a těšte se z benefitů, které přináší.

Publikováno: 25.5.2020



Před konzultací
−16 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Základem změny je řád

Bojíte se dát životu řád? Pořádek v životě nemusí vést k nudě, naopak může být velmi osvobozující.

Pro začátek stačí nehledat výmluvy, proč to či ono nejde a zařadit do každého dne pár drobných rituálů.

Pomalá a klidná rána

Klíčem ke změně je naučit se vstávat dřív a vychutnat si pomalá a klidná rána.

Povzbudit trávení ihned po probuzení sklenicí teplé vody, následným párminutovým protažením, dechovým cvičením a ledovou sprchou.

Již od rána je dobré myslet na správnou výživu pro vaše tělo i mysl.

Na talíři by nemělo chybět čerstvé ovoce či zelenina, dostatek kvalitních bílkovin, komplexních sacharidů a porce zdravých tuků (bohatých na omega-3 mastné kyseliny).

Produktivní dopoledne

Mezi snídaní a obědem je vaše tělo připraveno na podání nejlepšího výkonu. Proto by bylo dobré pokusit se využít sílu a energii k maximální produktivitě a splnění většiny vašich denních povinností.

Po pracovním nasazení by měla následovat větší porce zdravého a nutričně vyváženého oběda, završená krátkým odpočinkem, například v podobě procházky.

Odpolední refresh

Padá na vás odpoledne únava? Je dobré ji zahnat malou výživnou svačinou. Každému jejímu soustu věnovat plnou pozornost a nenechat se rozptylovat jakýmikoli vnějšími podněty.

Po znovunabití energie je vaše tělo připraveno na cvičení. Každodenní pohyb prospívá tělu i mysli. Smysluplné je hýbat se v kuse alespoň 40 minut.

Večerní zklidnění

Po včasné, lehké večeři, a to nejlépe 3 hodiny před ulehnutím do peřin, přichází čas na seberozmazlování v podobě masáže, četby nebo meditace, které vás připraví ke klidnému spánku.

Důležitým pravidlem je také ložnici dostatečně vyvětrat. Pročistit prostor, ve kterém spíte, vám pomůže aroma lampa nebo difuzér. S použitím přírodních bylinných olejů usnete raz dva.

Platí, že čím dříve usnete, tím více odpočatí po ránu budete.

Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život