Sdílej se svými přáteli...

Růžičková kapusta ve zdravém jídelníčku

žičková kapusta jako neodmyslitelná součást zdravé výživy

Růžičková kapusta je skutečnou šampionkou mezi zeleninou a bojovnicí proti nemocem.

Jak se její pravidelná konzumace projeví na vašem zdraví a jak ji tepelně upravit? Dočtete se v dnešním článku.

 

 

Publikováno: 10.2.2020



Před konzultací
−34 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Růžičková kapusta je královnou zeleniny. Díky svým zdravotním přínosům obstojně konkuruje kadeřavé kapustě, která sklízí úspěch především v zahraničí.

Růžičková kapusta někomu nechutná, jiní ji milují. Šanci si zaslouží od všech. Proč ji zařadit do jídelníčku?

Nabitá vitaminy a minerálními látkami

Ukrývá v sobě velké množství vitaminů a minerálních látek. Obsahuje vitaminy skupiny B, vitamin C, E, K, ale také významný antioxidant beta-karoten.

Z minerálních látek je bohatá na draslík, mangan a síru.

Pravidelnou konzumací růžičkové kapusty podpoříte správnou funkci imunitního systému, tvorbu kolagenu a zvýšíte odolnost organismu vůči stresu. Zabráníte také lámavosti vlasů a nehtů.

Bohatá na vlákninu

Česká populace konzumuje vlákninu v menším množství, než je žádoucí. Vláknina je přitom přirozenou prevencí vzniku rakoviny tlustého střeva a zácpy.

Podporuje redukci kilogramů, reguluje hladinu cukru v krvi, a dokonce i cholesterol.

Vhodná k tepelné úpravě

Chcete v růžičkové kapustě zachovat co nejvíce zdraví prospěšných živin? Pak to s její tepelnou úpravou nijak zvlášť nepřehánějte.

Hořkosti ji zbavíte spařením pod horkou vodou. Dále je vhodné ji krátce povařit ve vodě či na páře, případně zapéct v troubě s kořením nebo jinou zeleninou.

Recept: Růžičková kapusta jako rychlá příloha např. k masu

Ingredience:

  • Balení čerstvé růžičkové kapusty
  • 3 lžíce avokádového oleje
  • ½ lžičky hrubozrnné mořské soli
  • 3 stroužky česneku
  • Čerstvé bylinky (koriandr, petržel)

Postup:

  1. Kapustu očistěte, přendejte do zapékací mísy, zakápněte ji olejem, osolte, promíchejte s nadrobno nasekanými bylinkami a lisovaným česnekem.
  2. Mísu poté vložte do předehřáté trouby na 200 °C na cca 15 minut.
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život