Sdílej se svými přáteli...

Tip na jídelníček, který vám pomůže zhubnout a ulehčit vašemu zažívání

Nevíte, jak poskládat jídelníček, abyste s ním zhubli?

V tomto článku vám prozradíme několik pravidel, podle kterých si svůj jídelníček na hubnutí sestavíte bez zbytečného hladovění.

Publikováno: 24.2.2020



Před konzultací
−9 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Energetický příjem

Pravidlo jedna, dbejte na nižší energetický příjem než výdej. Jak na to? Vyškrtněte ze svého jídelníčku příliš tučná jídla, sladkosti, alkohol, smažené věci, slazené nápoje a další pochutiny.

Pokud tyto potraviny nejíte, zorientujte se v tom, kolik toho za den přijímáte a zda vaše váha kolísá či nikoliv.

Pokud přijímáte příliš mnoho energie, zařaďte do jídelníčku méně energeticky bohaté potraviny a pokuste se zvýšit svůj každodenní výdej.

Díky pravidelnému pohybu zabráníte vašemu tělu adaptovat se na nízký příjem. Spolu se správně poskládaným jídelníčkem zabráníte ztrátě svalové hmoty.

Zdravé potraviny

Pravidlo dvě, konzumujte přirozené potraviny, jakými jsou obiloviny, zelenina a ovoce, maso a mléčné výrobky, ryby, vejce, luštěniny aj.

Vyhněte se konzumaci potravin, u kterých si nejste jistí složením, a které v sobě skrývají velké procento cukru a tuku zároveň.

Do této skupiny patří především sladkosti a slanosti, nezdravé fastfoody, slazené limonády apod.

Pokud stále tápete, jak by měl zdravý a vyvážený jídelníček vypadat, zkuste se inspirovat následujícími jídly na dva dny.

1. den

Snídaně: Míchaná vejce na cibulce se šunkou, celozrnný chléb a paprika

Svačina: Kefírové mléko, banán a hrst vlašských ořechů

Oběd: Krůtí roláda plněná špenátem, bramborová kaše bez másla

Svačina: Mrkev a okurka na proužky s hummusem

Večeře: Salát s pečeným lososem, rajčátky, jogurtovým dresinkem a žitným chlebem

2. den

Snídaně: Celozrnný chléb s rybí tvarohovou pomazánkou, okurka

Svačina: Domácí tvarohové celozrnné muffiny slazené banánem

Oběd: Červená čočka s vejcem, okurka

Svačina: Knackebröty s cottage a cherry rajčátky

Večeře: Celozrnné wrapy s krůtími prsíčky a zeleninovým salátem

Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život