Sdílej se svými přáteli...

Viscerální tuk a potraviny, které ho zničí

Útrobní tuk je nenápadný, zato zdraví nebezpečný.

Při dodržování zásad zdravého životního stylu je však možné jeho množství v těle významně snížit.

Publikováno: 28.9.2020



Před konzultací
−4 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Viscerální tuk se nachází mezi orgány. Při jeho vysokém množství stoupá riziko nebezpečí v podobě onemocnění srdce a cév, mrtvice, cukrovky, ale také rakoviny.

A jak jeho množství snížit? Vhodným nástrojem je konzumace zdravých potravin v kombinaci s pravidelným pohybem a dostatečným odpočinkem (zejména v podobě kvalitního spánku).

Potraviny, které zařadit do jídelníčku při vyšším množství viscerálního tuku

Banány

Přestože obsahují velké množství sacharidů, ukrývají v sobě mnoho cenných látek, které podporují redukci hmotnosti.

Nejvýznamnější z nich je minerální látka draslík, která pomáhá zbavovat tělo odpadních látek i samotných tuků.

Bílý jogurt

Kvalitní bílý jogurt obsahuje probiotika. Ta přímo ovlivňují zdraví střevní mikroflóry, které dle rakouských vědců údajně souvisí se ztrátou břišního tuku.

Brokolice

Brokolice je při správné tepelné úpravě (spaření či krátkém vaření v páře) lehce stravitelná, navíc plná vitaminů a minerálních látek (draslík, hořčík, vápník), které napomáhají hubnutí.

Je nízkokalorická a vody obsahuje cca 90 %.

Hořká čokoláda

Hořká čokoláda s vysokým podílem kakaa představuje pořádnou porci antioxidantů. Látky tohoto typu pomáhají mimo jiné spalovat tuk a zahání chuť na sladké.

Při omezené konzumaci sladkého a jednoduchých cukrů v něm obsažených přirozeně klesá riziko vzniku nadváhy.

Vlašské ořechy

Vlašské ořechy jsou bohatým zdrojem vitaminů skupiny B, vitaminu A, E a K a minerálních látek (draslíku, fosforu, hořčíku, vápníku, železa). Při pravidelné konzumaci mají pozitivní vliv na spalování tuku v dutině břišní.

Vodní meloun

Vodní meloun je zelenina s vysokým obsahem vody a nízkým obsahem sacharidů. Vláknina v něm obsažená podporuje vyprazdňování, což jej řadí mezi potraviny vhodné pro hubnutí.

A které potraviny z jídelníčku naopak vyřadit?

Váze ani zdraví neprospívají průmyslově zpracované produkty bohaté na trans mastné kyseliny a rafinované cukry.

Všechny takové potraviny podporují ukládání tuků a jejich pravidelná konzumace přispívá k rozvoji civilizačních chorob.

Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život