Sdílej se svými přáteli...

Zdravé a rychlé vaření pro celou rodinu

Prázdniny začaly a na vás teď stojí každodenní příprava obědů pro celou rodinu?

Nevěšte hlavu, máme pro vás tip na zdravé pokrmy, hotové za pár minut.

Publikováno: 22.6.2020



Před konzultací
−16 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Nepodceňte zásoby

Vaření začíná nákupem, proto nezapomeňte vybavit domácnost základními potravinami, čerstvými, sušenými i hluboce mraženými.

Potraviny vždy vybírejte s všestranným využitím.

Základní výbava

  • Celozrnné obiloviny, pseudoobiloviny, rýže, brambory
  • Vločky
  • Ovoce (čerstvé, mražené i sušené)
  • Ořechy
  • Semínka
  • Rostlinné oleje
  • Octy
  • Celozrnné mouky
  • Libové krůtí, hovězí a rybí maso
  • Konzervované tuňáky, lososy a sardinky ve vlastní šťávě
  • Konzervovaná rajčata, rajčatová šťáva
  • Luštěniny
  • Houby
  • Koření a bylinky (čerstvé, mražené i sušené)
  • Sůl a pepř
  • Mléko a mléčné výrobky
  • Vejce
  • Kvalitní uzeniny
  • Zelenina (čerstvé i mražená)

Hospodařte správně s časem

Čas v kuchyni vám kromě rukou navíc urychlí i následující tipy:

  • Vždy začněte s tepelnou úpravou přílohy, během níž zvládnete přichystat i zbytek jídla.
  • Pohodlné a zároveň trendy je vaření či pečení v jednom hrnci.
  • Konzervované luštěniny důkladně propláchněte a v pokrmu pouze ohřejte.
  • Kuchyni vybavte kvalitním kuchyňským náčiním, ostrými noži, kráječi, šlehači, mixérem, rýžovarem nebo třeba parním hrncem. S jejich pomocí připravíte jídlo raz-dva.

Nehledejte ve vaření složitosti

Nezapomeňte, že vaření by měla být především zábava. Při přípravě jídel se proto vsaďte na vlastní fantazii, pohrajte si s kombinací chutí a vůní a nebojte se experimentovat.

Rychlé a výživné recepty

  • těstovinami nešlápnete vedle. Doplněné o cherry rajčata, mozzarellu, olivy a lístky bazalky uspokojí kdejakého strávníka. Přidat do nich můžete i krůtí nudličky, baby špenát nebo třeba kukuřici.
  • Jste milovníci rýže? S tuňákem, žampiony, brokolicí, zelenými fazolkami, sezamovým olejem a asijskými bylinkami teprve zažijete tu pravou Asii.
  • Co s domácími bramborami? Zapečené s krůtím masem, cibulí, květákem, celerem, petrželí, cuketou a lilkem je můžete zařadit mezi plnohodnotné jídlo.
  • Máte rádi indickou kuchyni? Díky kari z červené čočky, sladké bramboře, kokosovému mléku, zázvoru, chilli papričce, kari koření a vaší oblíbené zelenině si ji zamilujete ještě víc.
  • Pustit se můžete i do jednoduchých pomazánek. Jako základ dobře poslouží vajíčka, sýry či jiné mléčné výrobky.
  • S lečem nebo ratatouille odlehčíte vašemu zažívání a přijmete doporučeného množství zeleniny.
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život