Sdílej se svými přáteli...

Zdraví prospěšné návyky, které vám pomohou zhubnout

Zdraví prospěšné návyky, díky kterým konečně zhubnete

Rozhodli jste se v letošním roce shodit nějaké to kilo navíc?

Přečtěte si, které návyky vám pomohou konečně dosáhnout vaší vysněné váhy.

Publikováno: 25.1.2021



Před konzultací
−11 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Zkoušeli jste nejrůznější diety, půsty i redukční tréninkové programy zaručující nižší číslo na váze? Že vám nic nepomohlo?

Řešení hledejte ve výměně původních, nezdravých návyků za nové, vedoucí k viditelným a dlouhodobým změnám.

Zdravé návyky po ránu

Ne nadarmo se říká, že ráno dělá den. Vstávejte proto pozitivně naladěni, s vědomím, že pro sebe a pro dosažení vašich cílů uděláte maximum.

Studená sprcha

Nastartujte metabolismus studenou sprchou, která přispívá k mentálnímu i fyzickému zdraví.

Je vědecky prokázané, že studená sprcha zvyšuje tvorbu hormonů zlepšujících náladu, urychluje regeneraci svalstva, posiluje imunitní systém a snižuje míru stresu a úzkostí.

Sklenice vlažné vody nalačno

Vypijte sklenici vlažné vody ještě před snídaní a podpořte hydrataci organismu po spánku.

Příjem tekutin po probuzení vám pomůže zpravidelnit váš pitný režim v průběhu celého dne.

Zdravá a nutričně vyvážená snídaně

Připravte si zdravou, nutričně vyváženou snídani, která vás příjemně zasytí po delší dobu. Díky ní doplníte energii po nočním lačnění a již od samého rána vyživíte tělo tím nejlepším možným způsobem.

Sestavte ji z:

  • komplexních sacharidů (obilné vločky, celozrnné pečivo)
  • kvalitních bílkovin (nejlépe domácí neslazené mléčné výrobky, vejce, luštěninové nebo ořechové pomazánky, libová šunka)
  • zdravých tuků (avokádo, hořká čokoláda, ořechy, semínka)
  • ovoce či zeleniny

Zdravé návyky v pracovní době

Zdravé sezení

Příchodem do práce starost o zdraví a váhu nekončí. Zlepšete polohu, ve které trávíte většinu vašeho dne. Kromě investice do kancelářského křesla podporujícího zdravé sezení vám mohou pomoci nejrůznější fyzioterapeutické pomůcky (míče, balanční podložky).

Zdravá a nutričně vyvážená strava na pracovišti

Pozornost věnujte také stravě na pracovišti. Vyhněte se firemním kantýnám a fastfoodům v okolí a vybavte se domácím, nutričně vyváženým obědem, případně svačinou.

Sestavte je z:

  • komplexních sacharidů (celozrnné obiloviny, hnědá rýže, batáty, luštěniny)
  • kvalitních bílkovin (domácí maso, vejce, neslazené mléčné výrobky, ryby, luštěniny, tofu, tempeh, seitan)
  • zdravých tuků (avokádo, ořechy, semínka, rostlinné oleje)
  • ovoce či zeleniny

Pohyb během pracovní doby

Během pracovní doby nezapomeňte na pohyb. Vaše zdraví i váze prospěje chůze do schodů i ze schodů, krátká procházka kolem bloku nebo protažení za kancelářským stolem.

Zdravé návyky po příchodu z práce

Déletrvající pohyb

Využijte váš volný čas naplno a dejte tělu, co mu za celý den dlužíte – déletrvající, zdravý pohyb.

Vyberte si pohybovou aktivitu, díky které podpoříte spalování kalorií a komplexně zpevníte celé vaše tělo (rychlá chůze, jízda na kole/rotopedu, plavání, box, tanec, jóga, pilates, cvičení s vlastní vahou/se závažím).

TIP: Pokud můžete, využijte zpočátku rad odborníka (fyzioterapeuta, fitness trenéra), který vás informuje o správné technice i provedení jednotlivých cviků.

Zdravá a nutričně vyvážená večeře

Využijte času, který trávíte v kuchyni při vaření večeře a připravte si porci navíc do krabičky (oběd na druhý den do práce).

Ani večer sami sebe nepřipravte o dávku komplexních sacharidů, kvalitních bílkovin a zdravých tuků po vzoru oběda. Namísto ovoce sáhněte po zelenině.

Odpočinek

Než ulehnete do peřin, vyvětrejte ložnici a věnujte čas odpočinku. Přečtěte si knihu, pusťte si relaxační hudbu, povídejte si s partnerem či rodinou a nabírejte energii do dalšího dne.

Spát choďte brzy nikým a ničím nerušeni.

Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život