Sdílej se svými přáteli...

Rychlá tuňáková dieta

Tuňáková dieta a hubnutí

Tuňák je velice zdravou rybou, která se často používá do salátů a dalších pokrmů. Obsahuje jód, nenasycené mastné kyseliny a mnoho dalších tělu prospěšných látek. Když tuto oblíbenou rybu zařadíte do svého jídelníčku, určitě neprohloupíte. Dokonce se využívá v krátké rychlé dietě.



Před konzultací
−16 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Výživoví odborníci upozorňují na nevyváženost

Pokud zkusíte krátkodobou třídenní tuňákovou dietu, můžete prý zhubnout až čtyři kilogramy. Pak si dopřejete od tuňáků přestávku a jíte nízkotučnou redukční dietu až do konce týdne. Další týden nanovo, opět začínáte třemi dny s tuňákem a pak nízkotučným jídelníčkem.

Princip diety tkví v tom, že tuňákové maso doplňujete další dietními prvky jako například ovoce, zelenin, toasty, káva bez cukru, sýr. Pijete hodně vody a můžete jídla dochucovat kořením jako pepř, bylinky, ale i dalšími dochucovadly jako například citron, hořčice, kečup, worcestr, vinný ocet, sójová omáčka.

Jde o dosti drastickou dietu, kterou nelze dodržovat delší dobu. Odborníci se shodují, že je naprosto nevhodná. Navíc obsahuje bílé pečivo (toast), které by redukční jídelníček obsahovat zcela určitě neměl.

Nutriční poradci označují dietu v této podobě jako nevyváženou a takovou, která sice může přinést krátkodobě určitý úbytek váhy, ale dlouhodobě naopak rozhodí metabolismus a je škodlivá. Neobsahuje také všechny látky, které tělo ke svému fungování nezbytně potřebuje.

Ovšem tuňáka jako takového samozřejmě výživoví experti konzumovat doporučují, například ve vlastní šťávě nebo čerstvého či mraženého.

Výhody:

  • tuňák je velmi zdravá ryba s velkým obsahem jódu, nenasycených mastných kyselin a dalších látek,
  • jíte velké ovoce a zeleninu,
  • vynecháváte tučné a sladké potraviny

Nevýhody:

  • po návratu ke starému způsobu stravování dojde k jo-jo efektu,
  • úbytek váhy může být způsobený úbytkem vody (pití velkého množství černé kávy), nikoli správným složením stravy, které v tomto případě dieta neobsahuje,
  • tělo nedostává všechny látky, které ke svému fungování potřebuje

Princip stravování podle tuňákové diety:

Vzorový jídelníček tuňákové diety

1. den
Toast z bílého chleba, polovina pomeranče, černá káva bez cukru a voda,
Zeleninový salát,
Polovina konzervy tuňáka, toast z bílého chleba, neslazený zelený čaj a voda,
Okurkový salát,
Polovina konzervy tuňáka, jablko, strouhaná mrkev, zelené fazolky, voda
2. den
Toast z bílého chleba, vejce vařené natvrdo, kiwi, černá káva a voda,
Jablko,
Celá konzerva tuňáka, toast z bílého chleba, neslazený zelený čaj a voda,
Rajčatový salát,
Polovina konzervy tuňáka, brokolice, strouhaná mrkev, zmrzlina bez cukru (asi polovina misky), voda
3. den
Toast z bílého chleba, sýr Cottage, černá káva bez cukru a voda,
Banán,
Vařené vejce, toast z bílého chleba, neslazený zelený čaj a voda,
Šopský salát,
Celá konzerva tuňáka, vařený květák, strouhaná mrkev, zmrzlina bez cukru (asi polovina misky), kousek melounu, voda
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život