Sdílej se svými přáteli...

Těstovinová dieta

Dopřejete si mísu svých oblíbených špaget, a přesto budete hubnout. Také se vám tato představa zamlouvá? V tom případě vyzkoušejte těstovinovou dietu. Opravdu funguje, že když se budete cpát těstovinami, tak zároveň také budete hubnout?



Před konzultací
−11 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Výborná zásobárna energie

Výhodou těstovin je, že jsou skutečně chutné, takže během diety nebudete jíst něco, co ve vás vlastně vzbuzuje přirozený odpor. Navíc těstoviny obsahují hodně sacharidů, které vašemu tělu dodají potřebnou energii, a přitom málo tuků.

Jak na to, abyste při konzumaci těstovin opravdu účinně shazovali přebytečné kilogramy? Je potřeba těstoviny doplnit dalšími potravinami, které vám pomohou nastartovat metabolismus a dobře spalovat tuky. Těstoviny se v dietě stávají zdrojem energie.

Další součásti pokrmů potom mají za úkol zajistit, abyste tuto přijatou energii dobře a účelně spálili a nepřeměňovala se vám v další faldy. Proto těstoviny patří mezi stravu sportovců. Díky nim doplňují energii, ale přitom nezatěžují trávením slinivku břišní. Neobsahují totiž jednoduché cukry, ale naopak škroby, které se odbourávají postupně a zásobují tělo tím správným palivem.

Které potraviny si vybrat a vhodně kombinovat s těstovinami? Například zázvor a chilli patří mezi velmi účinné povzbuzovače metabolismu. Proto se nebojte přidat je například do salátů s těstovinami. Další dobrou volbou jsou mořské ryby a plody moře, ty obsahují jód, jenž podporuje činnost štítné žlázy, která souvisí s regulací tělesné hmotnosti. Ovlivňuje rychlost metabolismu. Podobně například jehněčí či hovězí maso uvolňuje L-Carnitin zodpovědný za spalování tuků. Lehké jídlo z těstovin vás zasytí, ale rychle je spálíte.

Výhody:

  • dopřáváte si chutnou a pestrou stravu,
  • je vhodná na podzim a v zimě, protože energie se z nich uvolňuje postupně a vy nehladovíte a tím netrpíte zimou,
  • pokud zvolíte celozrnnou variantu těstovin, dopřejete svému tělu i řadu vitamínů, hlavně skupiny B (B1, B2, B6) a minerálů jako železo, měď, vápník, hořčík, sodík, fosfor

Nevýhody:

  • nebezpečí jojo efektu v okamžiku, kdy s dietou skončíte,
  • nesmíte si k těstovinám dopřávat smetanové omáčky, parmezán, slaninu, olej, velké množství masa, jinak se efekt těstovinové diety projeví naopak přibíráním na váze,
  • platí úplný zákaz polotovarů z těstovin, které jsou pro vaši postavu tou nejhorší volbou

Princip stravování při těstovinové dietě

Vzorový jídelníček při těstovinové dietě

1. den
Jogurt smíchaný s ovesnými vločkami a na kousky nakrájeným jablkem,
1 trs (cca 150 g) Hroznového vína,
Penne s chilli omáčkou,
Bílý jogurt,
Salát z mořských plodů
2. den
Plátek celozrnného chleba s tvarohovým sýrem a jedním rajčetem,
Jablko,
Špagety s krevetami,
Zakysaný mléčný nápoj,
Pomazánka z krabích tyčinek
3. den
Celozrnný rohlík s dietní šunkou a jednou bílou paprikou
Pomeranč
Jehněčí kousky na zázvoru s vařenými nudlemi,
Sójový sýr nakrájený na kostičky s vlašskými ořechy,
Šopský salát
4. den
Müsli s oříšky a medem,
Banán
Tagliatelle s lososem,
Nízkotučný tvaroh,
Vaječná omeleta, rajčata
5. den
Pohanková kaše s ovocem (pomeranč, mandarinka),
Ovocný jogurt,
Cannelloni se žampiony,
Bílý jogurt a nakrájená salátová okurka,
Kuličky z mletého jehněčího s rajskou omáčkou
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život