Sdílej se svými přáteli...

Maďarská dieta

Svět si podmanila nová „maďarská dieta“. Proč maďarská? Vymyslel ji profesionální fitness trenér přezdívaný jako „Norbert Lifestyle“. Její podstata tkví v rozdělení potravin do tří základních skupin, ze kterých můžeme konkrétní pochutiny konzumovat v omezenou denní dobu a množství.



Před konzultací
−18 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Základní rozdělení

Dieta slibuje trvalý a postupný úbytek hmotnosti a především tělo zbavuje tak nechtěného tuku. Výhodou je, že takovou dietu lze držet neomezeně dlouho a není nijak finančně, ani časově náročná. Stačí si ujasnit, kam které potraviny zařadit a jak je konzumovat.

Skupina číslo 1 – jen do pravého poledne!

Potraviny spadající do první skupiny jsou ty nejhorší. Jsou pro naše tělo rizikové, protože po nich přibýváme na hmotnosti a mají nejvyšší glykemický index. Jde o především o jídla plná jednoduchých cukrů, jako je sladké pečivo, palačinky a lívance, sladkosti a sladké pochutiny, ale i ovocný kompot, sladká šlehačka nebo rýže. Takové potraviny bychom měli jíst maximálně formou ochutnávky a to v době od 6 do 12 hodin. Následně je nejlepší tento vysoký energetický příjem vykompenzován fyzickou aktivitou.

Skupina číslo 2 – odpoledne končíme!

Jídla z této střední skupiny, můžeme konzumovat mezi 6. hodinou ranní a 15. odpolední. Pokud chceme zhubnout, neměli bychom jejich množství přehánět. Jde o potraviny se středně vysokým glykemickým indexem. Například sladké ovoce, jako je banán, jablko nebo ananas, dále ale i brambory, mléko nebo například celozrnné pečivo.

Skupina číslo 3 – až do noci!

Potraviny s nejnižším glykemickým indexem je povoleno konzumovat od 6 do 22 hodin večer. Mají nízký glykemický index, nezvedají nám tak hladinu cukru v krvi do závratných výšin a jsou zdraví prospěšnější. Konkrétně jsou to jahody, bílý jogurt, mořské ryby, kuřecí maso obecně, vejce, kyselé zelí, listová zelenina a další.

Výhody:

  • dietu lze držet trvale bez omezení,
  • úbytek kilogramů je trvalý,
  • nemá žádná zdravotní rizika

Nevýhody:

  • nutno si potraviny dělit a hlídat se,
  • náročné pro lidi s nepravidelnou pracovní dobou nebo nočními směnami,
  • některé potraviny se těžko zařazují do skupin

Princip stravování podle maďarské diety

Vzorový jídelníček maďarské diety

1. den
celozrnné pečivo, máslo, džem;
banánový koktejl, jiné ovoce;
kuřecí řízek na přírodní způsob, příloha, salát;
bílý jogurt, jablko;
mořské plody/ryba na libovolný způsob
2. den
jogurt s medem, müsli;
pečivo, šunka, sýr, máslo;
rybí filé, brambory;
jahody/jogurt/datle;
kuřecí směs, zeleninový salát
3. den
kefír, pečivo;
ovocný koktejl/salát zeleninový;
zelná polévka, pečivo;
jablko;
vaječná omeleta, šunka, sýr, zelenina
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život