Sdílej se svými přáteli...

Pětifaktorová dieta

Většina z nás obdivuje hollywoodské celebrity, jak to jen dělají, že mají tak perfektní postavu. Možná se tajemství konečně provalilo. Jmenuje se pětifaktorová dieta a není na ní kupodivu vůbec nic složitého. Během 5 týdnů lze shodit až 10 kilogramů. Netrpíte hlady, cvičíte, ale ne moc a cítíte se skvěle. Zní to jako ideální dieta. Jak na to?



Před konzultací
−12 kg

Analýza vašeho těla na certifikovaném přístroji


Vzorový jídelníček pro kontrolu vaší ideální váhy


60 minut s nutričním specialistou


Chci vědět více!
Dnes za akční cenu 200 Kč
Původní cena konzultace: 600 Kč

Pravidlo pětek

Jak již název napovídá, pětifaktorová dieta bude mít co dočinění s pětkou. A jak to tak bývá zvykem, ta pětka nám bude při dietě značně nápomocna. Diety celebrit jsou totiž snadné, rychlé a efektivní a přesně taková pětifaktorová dieta je. Pětifaktorová dieta jídelníček je značně ovlivněn právě číslem pět, ale točí se kolem něj i celkový režim.

Dieta se zpravidla drží 5 týdnů. Každý den si můžete dát 5 jídel. Každé jídlo by mělo být přibližně v energetické hladině asi 1200 kJ, za den maximálně 6000 kJ. A veškeré pokrmy by měly obsahovat všech 5 hlavních složek stravy – bílkoviny, tuky, sacharidy, vláknina a rozhodně nesmíme zapomenout na vodu. Denně je nutno splnit alespoň 25 minut pohybu a to 5x týdně. A 5x za 5 týdnů můžete zhřešit. Prostě si jeden den dávejte vše, na co máte chuť.

Redukce kilogramů

Jídla by měla být lehká, rychlá a lehce stravitelná. Oblíbené je samozřejmě bílé maso, zelenina a ovoce, mléčné výrobky, celozrnné pečivo. Rozhodně se vyvarujte bílému pečivu, cukru, tučným jídlům a nebo jídlům z fast foodů či nekupujte žádné polotovary.

Již za 5 dnů byste měli vidět nějakou změnu a za 5 týdnů by měla být změna jasně patrná. Dietu si lze samozřejmě dále prodloužit. Nejde totiž ani tak o dietu, jakožto o změnu stravovacího návyku. Nezapomínejte ani na dostatečný pitný režim. Alespoň 2,5 litru čisté neperlivé vody denně!

Výhody

  • efektivní a dlouhodobá dieta
  • netrpíte hlady
  • kvalitní strava a neohrožuje zdraví
  • trvalý úbytek kilogramů

Nevýhody

  • může být finančně náročnější
  • nutnost připravovat si vlastní jídla
  • nutnost počítat energetickou hodnotu jídel

Princip stravování podle pětifaktorové diety

Vzorový jídelníček pětifaktorové diety

1. den
Celozrnné plátky chleba, šunka, zelený čaj
Sýr cottage, zelené papriky, voda
Grilovaná kuřecí prsa, rýže natural, voda
Meloun
Tuňák ve vlastní šťávě, zelenina
2. den
Mléko, ovesné vločky, ovoce
Vejce natvrdo, zelený čaj
Polévka vývar se zeleninou, celozrnné pečivo
Nízkotučný tvrdý sýr, šunka a zelenina, voda
Okurkový salát, jogurtový dresing
3. den
Bílý nízkotučný jogurt a ovoce
Šunka opečená na pánvi bez tuku, zelenina, celozrnný chléb, voda
Brokolicová polévka, zeleninový salát
Meruňky, ořechy, voda
Pstruh s grilovanou zeleninou
Na nic nečekejte. Objednejte se do Světa zdraví dnes za akční cenu 200 Kč.
Běžná cena za konzultaci je 600 Kč. Udělejte první krok již dnes!
Chci konečně zhubnout
O hubnutí v NUTRIADAPT jste mohli slyšet v těchto médiích: E15.cz Blesk Katka Cosmopolitan ProŽeny.cz Lidové noviny Rytmus Života Nova ČT1 Žena a život